Denník N

Reklamy na Lego ma bavia viac ako samotný produkt

Keď máte produkt podporujúci kreativitu zaslúži si, aby aj jeho kampane boli nápadité. A mnohé reklamy na Lego naozaj aj také sú.

Veľmi veľa pozitívnych emotikonov získali v mojej facebookovej skupine reklamy na Lego. Zhrnul som podľa mňa tie najlepšie. Začnime víťazom tohtoročného svetového festivalu kreativity Cannes Lions, sériou vizuálov z thajského Ogilvy:

To, že v agentúre radi stavajú nadrozmerné veci z Lega dokázali aj v nasledujúcej sérii s reálnymi deťmi. Inak deti sa v kampaniach na Lego objavujú zriedka. Ak, tak takto schované:

O poznanie abstraknejšiu formu zobrazovania ľudí, alebo skôr obrazov s ľuďmi zvolili v inej ázijskej agentúre Geometry z Hong-Kongu:

 

Toto už je však taká „dospeláckejšia“ komunikácia. Podobne ako umiestňovanie malých bilbordíkov s akciovými odkazmi na Legoland od britskej agentúry DLKW Lowe:

Akože fajn, ale nedá sa to porovnať s levelom, ktorý dosiahli v Singapure s certifikovaným „Lego artistom“ Nicholasom Foo (opäť sieť Ogilvy):

Áno, funguje to len z jedého uhla pohľadu, ale tieto presne na konkrétne miesto šité reklamy dosahujú parádny efekt a zapamätateľnosť. Pozrite sa, o koľko slabší je v princípe ten istý nápad – dopĺňanie reálnych vecí kockami Lego, keď je to len print:

Ak vás zaujímajú dobré (alebo aj zlé) reklamy zo sveta či Slovenska, pridajte sa do mojej skupiny Pán Slovák vie čo-to o reklame a neváha vás to naučiť na Facebooku.

 

Teraz najčítanejšie

Róbert Slovák

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP, z ktorej som po 15tich rokoch odišiel, a bol som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Nedávno som vydal knihu Viac ako reklama (www.bit.ly/viacakokniha). Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti, založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Ak vás zaujíma čo chystám, kliknite na www.cochystapanSlovak.sk