Denník N

Psami proti infarktom a fajčeniu

Prechádzky so psom znižujú riziko infarku. Psy tiež vedia nahradiť vaše deti a motivovať vás k ukončeniu fajčenia. Pozrite si tri kampane, ktoré útočia na naše city cez chlpatých miláčikov.

Ak máte viac ako 65 rokov mali by ste mať psa. Podľa kampane Francúzkej kardiologickej federácie každodenné prechádzky so psami môžu znížiť riziko infarktu až o 37%. Pozrite si video, v ktorom vtipne vytihli niekoľko nepríjemných situácii so psami, ktoré vám však nakoniec môžu zachrániť život:

Po veselom videu teraz jedno smutnejšie. Celkom silnú citovú vydieračku využili v tejto novozélandskej kampani. Cez príbeh psíka, ktorý ochorie na rakovinu sa snažia motivovať ľudí, aby nefajčili. Len pre silné povahy:

No ale ukončime to veselo. Po tom, ako rodičom odrastú deti, ostáva nielen v ich srdiečkach, ale aj domoch či bytoch, prázdne miesto. Tipujete správne ak si myslíte, že ho môže zaplniť psík. Najlepšie adoptovaný, samozrejme. Tento insight pekne využili v staršej kampani na Pedigree. Psíky si ľudia mohli vyberať aj podľa vlastností svojich odídených detí: lenivého, ryšavého … a podobne.

Celkom smiešne, ako nahradili fotky detí fotkami psíkov či ušili pre nich oblečenie z mikiny, ktorú si syn zabudol v detskej izbe. Hehe. Ešte ako bonusík pridávam sériu vizuálov Pedigree, ktoré demonštrujú, že kanárik a ani králik s vami žiť nechcú. Adoptujte si psíka.

Ak vás zaujímajú dobré (alebo aj zlé) reklamy zo sveta či Slovenska, pridajte sa do mojej skupiny Pán Slovák vie čo-to o reklame a neváha vás to naučiť na Facebooku.

 

Teraz najčítanejšie

Róbert Slovák

Dvadsať rokov sa venujem reklame a komunikácii. Bol som prezident Art Directors Clubu a Klubu reklamných agentúr Slovenska, som člen Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu a spoluzakladateľ ždruženia Ľudia z marketingu. Nedávno som vydal knihu Viac ako reklama. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti, pod záštitou prezidenta Andreja Kisku som založil medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Ak vás zaujíma na čom pracujem, pozrite www.slovakandfriends.agency