Denník N

BORY MALL ma nemilo prekvapil!

Poznáte, keď sa potrebujete niekam dostať a nemôžete? Určite áno. Horší prípad je však ten, keď sa na dané miesto viete dostať, ale i tak nemôžete.
Presne takýto prípad sa mi stal, keď som sa pred pár dňami rozhodla ísť do OC BORY MALL.

Keď otvárali BORY MALL povedala som si, že ďalšie nákupné centrum nám netreba. Vzápätí ma však milo prekvapila informácia, že budú otvorený každý deň od 9:00 hod. Táto informácia ma potešila, pretože rada nakupujem a hlavne keď tam nie je veľa ľudí. Vtedy sa mi darí všetko rýchlo vybaviť.

Preto som sa v piatok ráno počas najväčšej zápchy rozhodla sadnúť do auta a pol hodinu ísť cez celé mesto do Lamača na nákupy.

Veľká chyba!

Nákupné centrum bolo prázdne. Bola som tu len ja a zopár zúfalcov, ktorých počet sa postupne zvyšoval. Prečo tu vlastne boli? Presne z toho istého dôvodu prečo aj ja, tiež očakávali „pompézne“ obchodné centrum so skoršou otváracou dobou pre ranných kávičkárov. Sklamanie prišlo vo chvíli zistenia týchto otváracích hodín. Pre mňa o to horšie. Prišla som na 9:00 a otvárali o 10:00. „Spokojne“ som sa teda vrátila naspäť do centra mesta.                               Aby toho však nebolo málo dala som šancu tomu OC-ečku aj v sobotu. Podarilo sa mi prísť v reálny čas a vychutnať si tak na moje milé prekvapenie „mŕtvy“ priestor bez života. Na jednu stranu som bola rada (málo ľudí), na druhú nie (až moc málo ľudí).

Jedine čo mi v tej chvíli chýbalo bola hudba smrti z klasického westernu Vtedy na západe. Ale aby som to mohla celé aj nejakým názvom filmu/knihy ohodnotiť, tak v krátkosti stačí Na západe nič nové.

Srdce obrovského developerského projektu finančnej skupiny PENTA je napriek svojej dobre platenej reklame nevýrazné.

Asi vyzniem staromódne, ale verím, že by sa Bratislavčania bez BORY FAILL zaobišli.

Teraz najčítanejšie