Denník N

Veľké pozitívne nič

Tak som si sadol, že niečo napíšem a nič. Nič. Stále nič. No prúser, veď ani neviem o čom som chcel písať. Jaj, aha, vlastne som chcel písať o ničom. Už toľkokrát som (ne)robil nič, že by som si o tom mal spraviť poznámky.

Napríklad dnes som robil pozitívne nič. To je také, že som síce nič nevyprodukoval, no aspoň som si oddýchol. Pozitívne nič sa robí veľmi ľahko a zvládne to úplne každý, dokonca šikovnejší jedinci to zvládnu i viackrát denne. Najťažšia vec je zistiť  kedy som to nič začal robiť. Väčšinou sa už len pristihnem, že som v tom. Sedím a oddychujem, respektíve robím pozitívne nič.

Negatívne nič je ale veľký problém. Vtedy naozaj nič nerobím a ani sa mi nič robiť nechce a vlastne sa nemám rád za to, že (ne)robím nič. Uff, znie to zložito, najmä keď si človek uvedomí, že je to dobré tak akurát na nič. Takéto nič ale nevzniká len tak. Zdá sa mi, že dnes prišlo práve vo chvíli keď som nemal čo robiť. Potichu sa prikradlo,  preverilo stav a šup už sedelo na mne a utláčalo ma do nekonečného ničnerobenia.

Povedal som si, že s tým niečo spravím. Sadol som si a začal písať. Veď horšie ako to negatívne už nie je asi nič.

Teraz najčítanejšie

Marek Demčák

V pár veciach mám jasno, no i tak zvyšok je pre mňa španielska dedina. Dnes sa tú dedinu snažím trošku prepátrať. Čím viac pátram tým viac zisťujem, že tu nie je možnosť jediná. Tak aspoň viem s čím môžem do budúcna rátať. http://about.me/demcak.marek