Denník N

People Have the Power

„Ľudia majú silu napraviť prácu bláznov.“ (Patti Smith)

Patti Smith – People Have the Power

Snívala som v mojom snení,
o predstave, jasnej a priamej,
a môj spánok bol prerušený,
ale môj sen niekde blízko pretrvával,
vo forme žiariacich údolí,
kde cítiť čistý vzduch
a moje zmysly sa nanovo otvorili,
prebudila som sa do výkriku,
že ľudia majú silu
napraviť prácu bláznov
pokorou a záplavou milosti
nariadil to zákon ľudí.

Ľudia majú silu

Pomstychtivé názory sa stali podozrivé
a ohli sa nízko akoby načúvali
a vojská sa prestali približovať,
pretože ľudia boli vnímaví
a pastieri a vojaci
ležia pod hviezdami
vymieňajú si vízie
a položené ramená,
ktoré odpočívajú v prachu,
vo forme žiariacich údolí,
a moje zmysly sa nanovo otvorili,
prebudila som sa do výkriku,
že ľudia majú silu
napraviť prácu bláznov
pokorou a záplavou milosti
nariadil to zákon ľudí.

Ľudia majú silu

Kde boli púšte,
videla som fontány,
ako smotana sa z nich zdvíhali vody
a my sme sa tam prechádzali spolu,
na ničom sme sa nesmiali a nekritizovali
a leopard
a jahňa
ležali spolu naozaj prepojení,
dúfala som v mojom dúfaní,
spomenúť si, čo som našla,
snívala som v mojom snení,
Boh vie, bol to jasnejší obraz,
ako som sa vzdala svojho spánku,
zverujem moj sen vám.

Ľudia majú silu

Silu snívať, silu vládnuť,
vybojovať svet od bláznov,
nariadil to zákon ľudí,
nariadil to zákon ľudí.
Počúvajte,
Verím, že všetko, o čom snívame,
sa môže uskutočniť cez našu jednotu,
môžeme zmeniť svet,
môžeme vyvolať revolúciu na Zemi,
máme silu,
ľudia majú silu.

Silu snívať.

Patti Smith – People Have the Power (Patti Smith a jej manžel Fred „Sonic“ Smith, Album: Dream of Life)

Teraz najčítanejšie