Denník N

Ženy nebláznite! Bio výbavičku a kočík za 900€ naozaj nepotrebujete.

Sám som ešte stále viac menej čerstvý rodič dvoch dcér a viem, že aj u nás, keď sme sa „pripravovali“ na ich príchod, sami sme podnikli mnoho krokov, ktoré sa nám zdali relevantné, no s odstupom času boli skôr zbytočné.

Tým, ako sa ako budúci rodičia dozvedáme radostnú správu o úspešnom počatí, zároveň nesmelo vstupujeme aj ako zákazníci do ekonomiky zameranej na nastávajúcich rodičov.

Pre spoločnosti, ktoré tomuto trhu dominujú sme ako pekne vypapkané teliatka, idúce dobrovoľne na porážku k mäsiarovy.

Úspešné firmy so svojim dokonalým marketingom, brandingom,  vyšperkovanou logistikou a nekonečným inventárom, sú dokonale pripravené na budúcich rodičov, ktorý sa len snažia zorientovať, čo to vlastne budú (nebudú, ale mali by) potrebovať v súvislosti s malým človiečikom.

Tým, ako sa vek rodičiek posúva smerom nahor, stúpa aj ich finančná kondícia a spolu s výnimočnosťou samotnej situácie, sme ochotný minúť viac peňazí aj za tovar, ktorý je menej ako nutný. Racionalita ide bokom. Nastupujú emócie a manžel sa odrazu ocitne pri tom, ako nakladá do kufra auta detský kočík za 990 € po zľave! Ešte raz, 990 € za detský kočík!

Tehulky a ich polovičkym, v nákupných centrách, preberajúci knižky o predpôrodnej príprave, popôrodnej starostlivosti, tisíc názorov na výchovu, bio tégliky, naparovacie súpravy, vysielačky,  monitory dychu, špeciálne podložky, obyčajné podložky, eko kolísky, nosiče, postieľky, či kamerové systémy pri ktorých si dieťatko nemôže ani prdnúť bez toho, aby nebolo sledované, monitorované a analyzované. Samozrejme všetko pekne  s odporúčaním a úsmevom milej pani predavačky.

Vo videu nájdete príbeh mladej mamičky, ktorá si tým tiež čiastočne prešla, ale stále používa zdravý rozum.

Pochopila, že aj tak hlavné čo dieťa potrebuje je pevný rodičovský pár, trpezlivosť a tony lásky. Nie spálňa a v ňej naťahaných tisíc nezmyslov a k tomu manžel, ktorý je v práci do siedmej večer.

Hlavne láska a domáca pohoda, to ostatné je len marketing!

Teraz najčítanejšie