Denník N

V mojom meste

…pučaním sa delia vo fitnese.

V mojom meste

V mojom meste chodia divné tvory.
Ovládli ich mikroprocesory.
Slúchadlá a okuliare,
kurzory sú ich sveta obzory.
Dobi krédo! Plať paušály!
Apgrejdnú si pamäť, nelámu si hlavy.

V mojom meste chodia tvory desné.
Do cesty im nikto vkročiť nesmie.
Víťazia vždy na plnej čiare,
pučaním sa delia vo fitnese.
Hladké čelá, veľké svaly,
lámu len rekordy, nelámu si hlavy.

V mojom meste chodia na tri zmeny
na chodníky produkovať hlieny.
Obleky a čisté tváre,
úzkostliví vo veciach hygieny.
Zubná kefka, sprejov balík,
vypľujú mikróba, nelámu si hlavy.

V mojom meste ma raz stretol ufón.
Povedal mi, že mu zmizol kufor.
Tykadlá a nohy malé,
do rána sme pili pod morušou.
Hľadajú tu ideály,
hneď zajtra odletia, nelámu si hlavy.

Teraz najčítanejšie