Denník N

keď sa utrpenie zmení na nádej 4.(predposledná) časť

V priebehu inkriminovaného roku išlo všetko, vrátane mojej psychiky dolu vodou, no našťastie to bol posledný rok bezcieľneho trápenia.

V priebehu inkriminovaného roku išlo všetko, vrátane mojej psychiky dolu vodou, no našťastie to bol posledný rok bezcieľneho trápenia.

 Z detskej izby, ktorú som mala na prízemí som sa musela

presťahovať na poschodie k rodičom, lebo absolvovať obyčajné schody som už nezvládala.  Keďže som bola bližšie pri mamine a ocinovi, mala som bližšie aj k ich rozhovorom (ktoré sa snažili viesť v tajnosti a potichu). No musím sa dnes priznať, že som si mnohé vypočula spoza dvier🚪 a viem, že to zúfalstvo som neprežívala iba ja.

Dokonca som prestala používať Facebook na určitú dobu(čo bolo pred 9 rokmi celkom nezvyčajné, keďže som naň vtedy pridávala úplne všetko z môjho života),napr ⇣

odrezala som sa od sveta.(čo dnes považujem za nesprávny krok), keby som však vedela na koho sa obrátiť s takýmto problémom, môj príbeh sa mohol písať úplne inak…

Teraz už išlo fakt do tuhého(moja rodina by o tom vedela rozprávať omnoho viac). Keď to nešlo štandardným spôsobom skúšali sme aj tie menej štandardné … Najvýznamnejšie mená vraj druhej najlepšej nemocnice na Slovensku – ÚVN Ružomberok – s radosťou vypisovali doslova štvorslovné zdravotné dokumentácie s často sa opakujúcimi slovami ako: možno, údajne, vraj a BEZ ZMENY. S odporúčaním nezaťažovať 😬.(čo bola jedna z najväčších chýb, ktoré som mohla robiť) a kontrolou o 2 mesiace. Nasľubovali nám všeličo; za ich falošné nádeje som im dodnes veľmi „vďačná“.

Napriek toľkým odporúčaniam sme ten prst amputovať nakoniec nedali. A dobre sme aj urobili, lebo teraz by som podľa nich mala mať odfiknuté ďalšie 3 prsty jeden aj na ruke, aj kúsok chrbtice, aj koleno a zápästia a aj jednu stranu čeľuste 😆, tam všade sa zatiaľ moja milá artritída vybúrila.

__________________________________________

⇡  Táto čiara  

znázorňuje deň, kedy som sa konečne vyšplhala na ten najvyšší kopec a konečne som uvidela

 prvé slabé svetielko lúčov vychádzajúceho slnka

 s názvom M07.30.

Diagnóza: iná psoriatická artritída na viacerých miestach.

Pokračovanie v 5. (poslednej) časti 💬

Teraz najčítanejšie