Denník N

Vianočná pohodička – fejtón

Asi som vždy patrila k ľuďom, ktorý boli v kľude a celkový stres z Vianoc prežili úplne v pohode.

Ako som videla všetkých tých vystresovaných ľudí v nákupných centrách, bolo mi nepríjemne aj za nich. Behanie z jedného obchodu do druhého ma ale že totálne desí! To nakupovanie nezmyselných darčekov a nadbytočných vianočných pozornosti… Načo to všetko je? Veď to vôbec nemá zmysel a ani žiadnu relevantnú perspektívu.

Najväčší prepadák predvianočnej horúčky sú darčeky objednané cez internet. Keď sa musíte dohodnúť s kuriérom a v každej spoločnosti úplne iné informácie  o zásielke. No naozaj by ma asi trafil šľak… Presúvanie termínov lebo prv to nevyhovuje vám a potom zasa kurierovi. Koniec – koncov nieste spasitelia celého sveta a preto nie je reálne obdarovať úplne každého. Vystrojiť Silvester, na ktorý nechcete aby zabudli vaši milovaní…

Keď už celá obdoba darčekov a nezmyselných nápadov skončila, môžeme sa začať starať o to dôležitejšie. Kúpiť kapra a vianočný stromček? Sen asi naozaj každého. Preboha ľudia, ešte mi povedzte načo to všetko bude… Ozdobte si kvety, ktoré máte doma v obývačke a rozmrazte z mrazáku to 500 ročné filé.

A konečne už treba len na seba niečo hodiť a ísť sa tváriť na šťastnú rodinu pretože tu máme Vianoce.

 

Teraz najčítanejšie