Denník N

Toto je jasný dôkaz, že Fico sa prezidentky bojí, a to je pre Slovensko dobrá správa

Myslím si, že Fico má strach, a po prečítaní tohto blogu mi možno dáte tiež za pravdu. Pani prezidentka je pre Fica ťažší súper, ako si myslel, a nielen preto, že je žena. V živote to už tak chodí, že s človekom, ktorý má svoje hodnoty a zásady sa nedá pozametať  politická dlážka.

Ako vieme Fico kritizoval našu prezidentku, že si dovolila komentovať prepustenie Trnku. To však podľa nedemokratov, ktorí demokracii ani dodnes nerozumejú nemala robiť.

Pán Fico, Vy ani dnes neviete, čo ešte v minulom storočí povedal o demokracii prezident  T.G. Masaryk? Tak si to zopakujme: „Demokracia je o diskusii.“ Teda demokracia nie je o tom „držať hubu a krok“. Preto každý politik i ten najvyšší politik v štáte, teda v tomto prípade prezidentka má nielen právo, ale aj povinnosť diskutovať o tom, čo sa jej v slovenskej politike páči i nepáči.

Viem, Vám pán Fico by asi vyhovovalo mať za prezidentku len obrazne povedané „opičku“. Opičku, ktorá by si pred Vašou politikou zakrývala oči. Opičku, ktorá by si pred Vašou politikou zatvárala uši. Opičku, ktorá by si „držala hubu“, teda mlčala.

Našťastie sme si z prezidentského paláca vo voľbách prezidenta neurobili „ZOO“, a nezvolili sme si za prezidenta Gorilu. Ak si myslíte, že dnes v parlamente vládne Gorila a jeho „ZOO“, tak aj to „ZOO“ môžte  vo Voľbách 2020 zrušiť. 

Neviem priatelia, ako vy, ale ja nechcem, aby prezidentka bola v predvolebnej kampani slepá, hluchá, a mlčiaca. Taký prezident je vždy u mňa slabý prezident, a takých sme mali už predsa dosť.

Moje nároky na prezidenta sú také, že  človek ma zdobiť  prezidentský úrad, a nie prezidentský úrad má zdobiť človeka.

Preto nechápem kritiku Fica, ktorý kritizuje prezidentku za to, že si pani prezidentka dovoľuje mať názor na aktuálnu politickú situáciu. Podľa mňa takto Fico jasne celému Slovensku dokázal, ako sa našej prezidentky bojí. Nekonštruktívna kritika je totiž vždy len o strachu.

Som MVDr., a tak sa Vám to pán Fico budem snažiť vysvetliť na príklade, ktorý bude naozaj jednoduchý, aby ste to mohol pochopiť aj Vy.

Štát si pán Fico predstavte ako telo. Prezident je obrazne povedané hlavou tohto tela. Keď hlava tela zistí, že v tele začala bujnieť rakovina, že telo začína byť choré, tak to má hlava tela nechať len tak? Má tento zlý stav tela, a tú rakovinu tela ignorovať? Má hlava tela nechať rakovinu, nech si rakovina plní ďalej svoju funkciu, a nech ničí telo ďalej? Tak to určite nie.

Úlohou hlavy je predsa brániť telo pred rakovinou. Preto hneď ako hlava zistí, že v jeho tele začína bujnieť rakovina, tak musí hlava tela proti vznikajúcej rakovine vždy zakročiť. Len hlúpa hlava nič nerobí, a len sa pozerá, ako jej telo podlieha rakovine. Naopak múdra hlava začne rakovinu tela liečiť.

Pravda je priatelia krutá, ale naše Slovensko sa z tejto politickej rakoviny ešte nedostalo. Rakovinou Slovenska sú predsa donekonečna sa opakujúce špinavé politické kauzy. Rakovinou Slovenska je korupcia. Rakovinou Slovenska je štátna mafia.

Rakovinou Slovenska je aj stav, že tí čo kradli a robili Slovensku a nám zle, nielenže nesedia, ale dokonca nemajú žiadnu hanbu, a ďalej aj napriek špinavým politickým kauzám kandidujú.

Preto je dobre, že hlave tohto štátu to nie je jedno. Preto je dobre pre nás, a celé nami milované Slovensko, že hlava štátu vidí, hlava štátu počuje a hlava štátu nemlčí o rakovine tela.

Ako doktor viem, že vyliečiť sa dá len tá choroba, a tá rakovina pán Fico, ktorú si aj priznáme. Keď chorý bude tvrdiť, že nie je chorý, tak pomáha chorobe, nie sebe a svojmu zdraviu.

Preto v tejto chorej situácii chcieť od hlavy štátu, aby nič nevidela, nič nepočula a mlčala je nielen choré, zbabelé ale i pokrytecké. Keby hlava mlčala, tak by vlastne bola na strane rakoviny, a tak by už ani hlava nebola bez viny. Myslím si preto, že hlavnou úlohou hlavy je starať sa o telo, aby bolo zdravé, a nie choré.

Pán Fico, Vy ste prezidentku kritizovali, ale ja pani prezidentku za to isté chválim. Pán Fico, bol som jedným z tých čo v Prahe bojovali za Slovensko, a teda majú zásluhu na jeho vzniku. Vy ste vtedy v Bratislave len čakali, ako to v Prahe dopadne. No ja som pán Fico, vtedy ako slovenský poslanec vo FZ ČSFR dostával výhražné listy, že keď zahlasujem za vznik samostatného  Slovenska, tak Slovensko padne na kolená, a  príde  o 6 mesiacov pýtať Čechov o pomoc. Ja som pán Fico, vtedy dostával výhražné listy, že ak Slovensko padne na kolená, tak tých čo hlasovali za vznik  samostatného Slovenska budú vešať. Vtedy som sa nedal zastrašiť. Prečo?

Mal som silnú vieru, že Slováci a Slovenky nedajú Slovensku padnúť na kolená, a vyšlo to. Dnes preto môžeme všetci pri zápasoch skandovať „Slovenskooo“, lebo Slovensko to ustalo, a dnes máme svetových hokejistov, svetového Sagana, svetovú Vlhovú, ale aj mnoho iných športovcov, vedcov, umelcov, a to naše kultúrne rozdelenie, a nie Vaše pán Fico obdivuje aj dnes celý svet, a  sme vzorom pre celý svet, lebo každý vie ako tragicky to dopadlo v bývalej Juhoslávii. Preto  pán Fico ani dnes mi nie je jedno, akí politickí gauneri, to Slovensko vedú, a preto ako nestraník a teda nezávislý kandidát tiež kandidujem.

Mňa vôbec nezaujímajú vaše sociálne omrvinky. Mňa zaujíma to, že boli zabití Ján a  Martina. Ján, bol zabitý lebo bránil Slovensko pred špinavou politikou rozkrádania Slovenska, ale ja som vtedy nebol premiérom.

Pán Fico, veď tie nakradnuté peniaze musia teraz niekde na našom Slovensku predsa chýbať. Mňa preto zaujíma hlavne to, že ľudia na Slovensku zomierajú na rakovinu aj preto, lebo nemajú peniaze na tie  drahé lieky proti rakovine. Pritom už niet asi na Slovensku rodiny, kde by niekto v rámci širšej rodiny nemal diagnostikovanú rakovinu!

Na www.BINDAS.eu si pán Fico prečítajte do akého ekonomického rizika ste Slovensko dostali. Nebola to Vaša politika, ktorá urobila zo Slovenska len kolóniu na lacnú pracovnú silu? Ani tá najmenšia banka by tak neriskovala, aby vo svojom portfóliu mala len jeden produkt. Slovensko so svojou jednostrannou ekonomikou takto ale riskuje.

Priatelia, Voľby 2020 by mohli tu našu politickú rakovinu naozaj vyliečiť, a konečne i poraziť, ale bude nás priatelia proti tej rakovine naozaj dosť?

Preto zmobilizujme sa bratia, nezastavme sa bratia, lebo oni sa nestratia a Slováci neožijú.

Priatelia, viete aký je rozdiel medzi telefónnym automatom a politikou? Do automatu vhodíte peniaze a môžete rozprávať. Gaunerským politikom dáte svoje dane, a môžete 4 roky opäť  „držať hubu a krok.“ Aj tento blog je dôkazom, že ja nemienim držať hubu, a s politickými gaunermi krok. Keď s tým súhlasíte, tak tento blog šírte aj na Vašom facebooku:) lebo mňa  ako nezávislého a zeleného kandidáta na letákoch a bilbordoch po celom Slovensku neuvidíte, viac na www.BINDAS.eu Patrí Vám za to moje veľké ĎAKUJEM:)

Chcete mať za prezidentku poslušnú „opičku“ a bojka? Ja nie.

Preto Bindas Vám pani prezidentka Zuzana Čaputová na rozdiel od pána Fica, za tu Vašu doterajšiu  politiku ĎAKUJE.

P.S. O hodnote človeka predsa nerozhoduje to, akú funkciu má, ale len to čo pre naše Slovensko robí.

 

Teraz najčítanejšie

Bindas Tibor

www.Bindas.eu "3M" Moc Morálnym Múdrym a Slovensko bude silné a spravodlivé pre všetkých. Moje blogy sú moje podozrenia, hodnotové súdy, fikcie i satira na veci verejne. Sú písané vo verejnom záujme.