Denník N

Žena, ktorá prináša druhým bohatstvo

Suh Yoon Lee
Suh Yoon Lee

Už ako šesťročná pozorovala, ako žijú iní ľudia a skúmala, v čom spočíva tajomstvo bohatstva. Ako tínedžerka radila bohatým ľuďom. A keď mala dvadsať rokov, už mala renomé guru medzi známymi podnikateľmi, realitnými agentmi a investormi…

Keď dostanem výplatu a zaplatím nájomné, študentskú pôžičku a kúpim všetko, čo potrebujem, nič mi nezostane. Manželstvo a deti ma budú stáť ešte viac. Určite nebudem môcť minúť viac peňazí na seba alebo na kúpu domu v budúcnosti,“ tvrdia mladí.
A starší sa pýtajú: „Ako je to možné, že je čoraz viac ľudí, ktorí zrazu zbohatnú, hoci tvrdia, že človek sa čoraz ťažšie stane bohatým? Aké je ich tajomstvo? Budem niekedy bohatý aj ja?“

Peniaze riešime denne, vedome, či podvedome a takmer všetci máme obavy z finančnej neistoty, z nedostatku peňazí na každodenný život. A to bez ohľadu na sumu, aká sa nám mesačne pripisuje na účet. Máme pocit, akoby na nás svet kričal:
„Nemáš dosť peňazí.“
Neraz si preto kladieme otázku:

  • Čo môžem urobiť pre to, aby som bol bohatý?
  • Kedy budem bohatý?
  • Koľko peňazí budem môcť mať?
  • Môžem dosiahnuť bohatstvo tak, aby som tomu neobetoval dnešok?

kniha Mám na toAj na takéto otázky odpovedá Suh Yoon Lee v novej knihe Mám na to.

Ak túto dámu nepoznáte, je to mladá, vzdelaná a nesmierne empatická žena, ktorá radila vo financiách najbohatším Kórejčanom a zakladateľom veľkých korporácií.
Suh Yoon svoje životné dielo začala už ako šesťročná – pozorovala, ako žijú iní ľudia a skúmala, v čom spočíva tajomstvo bohatstva. Už ako tínedžerka radila bohatým ľuďom, keď mala dvadsať rokov, už mala renomé guru medzi známymi podnikateľmi, realitnými agentmi a investormi.
Hovorilo sa, že ľudia musia čakať na jej radu aj vyše roka a že sa s ňou radia dokonca kandidáti na prezidenta a predstavitelia svetového obchodu. Analyzovala viac ako stotisíc prípadov bohatých ľudí a výsledky ju priviedli k objavu tajomstva bohatstva.

A dobrá správa je – áno, každý sa môže stať bohatým a to vďaka nenáročnej  metóde, ktorú spolu s novinárkou Jooyun Hongovou odkrývajú v spomínanej knihe.
Spoločne vysvetľujú, ako otvoriť dvere prosperite, vytvoriť si pozitívny vzťah k peniazom a nabehnúť na nový spôsob života.
Základom je povedať si MÁM NA TO.

„Táto žena je predurčená na to, aby prinášala bohatstvo druhým.“
Tieto slová mi rezonovali v mysli, keď som v cez okno v lietadle sledovala nekonečnú reťaz hôr. Tuším sme leteli nad Áziou. Bola som na ceste do Európy, kde som sa mala stretnúť so Suh Yoon Leeovou, známou ako „Guru bohatých“.

Suh Yoon Lee analyzovala klasické ázijské texty a stotisíc prípadových štúdií s cieľom odhaliť, ako sa z nás môžu stať boháči. Už ako dvadsaťpäťročná publikovala knihy o ceste k bohatstvu. Začali ju vyhľadávať vydavatelia známych kórejských časopisov, poskytovala rozhovory a stala sa z nej „guru bohatých“. Radila zakladateľom prvých veľkých konglomerátov v Kórei, poskytovala konzultácie mnohým majiteľom a prezidentom zo stovky najúspešnejších spoločností. Veľa  z toho sprostredkovala v knihe Mám na to, ktorá práve vyšla vo vydavateľstve Ikar.

Zaujímavý bol novinový článok o jej osude.
Čínski obchodníci si pred uzavretím zmluvy tradične dávajú vyveštiť osud svojho obchodného partnera. Jej stará mama sa o tom dozvedela od čínskych obchodníkov, s ktorými spolupracovala, a rozhodla sa vyveštiť osud svojich siedmich vnúčat. Prekvapila ju práve Suh Yoon. Jej šesťročná vnučka mala mimoriadny dar prinášať ľuďom bohatstvo a šťastie. Raz o nej údajne raz povedala: „Toto dieťa je predurčené na to, aby prinášalo bohatstvo druhým. Mnohých privedie k bohatstvu a vylieči im srdce.“

Ďalšie knižné tipy nájdete aj na mojom instagramovom profile Knižné tipy od Milan.

Foto: Ikar, suhyoonlee.com

Teraz najčítanejšie

Milan Buno

Som knihoholik. Priznávam:) Nevydržím deň bez toho, aby som neprečítal aspoň pár strán nejakej knihy. A občas si nájdem čas, aby som sa podelil o svoje dojmy a postrehy. Na tomto blogu niektoré z nich nájdete. Budem rád, keď sa pridáte do diskusie, dáte nejaký svoj tip na čítanie a odporučíte zaujímavú knižku. Ďakujem.