Denník N

Čakal som od Smeru všetko, ale také dno nie…

Priatelia demokracie, všetci predsa vieme, že Smer je najbohatšou stranou na Slovensku, a preto si môže kúpiť tých najlepších i najdrahších reklamných mágov a stratégov volebných kampaní.

To, čo však Smer predvádza vo svojich trápnych videách nie je naozaj úplne  politické dno?

Oni vôbec nepochopili, že týmito trápnymi videami, viac ako svojich voličov oslovujú voličov Kotlebu?

Keď to takto bude ďalej pokračovať, tak Kotleba môže už pred Voľbami 2020 otvárať šampanské.

Čakal som od tých smeráckych mágov viac politickej stratégie i viac politickej taktiky. Smer však v tejto kampani robí touto nekončiacou výrobou trápnych videí podľa mňa len chybu za chybou. Potom sa ešte čudujete, že Smer padá, a Kotleba stále rastie? Ja nie.

Nerobí tak Smer, Kotlebovi týmito trápnymi videami kampaň vlastne úplne zadarmo?

Priatelia, ak súhlasíte so mnou, že: „Voly patria na pole, ale nie do parlamentu.“ , tak prosím tento blog šírte aj na Vašom facebooku:)  Prečo? Tak aj Vy  pomôžete  vyhrať vo Voľbách 2020 slušnému Slovensku. Ďakujem.

P.S. Preto proti tejto chorej predvolebnej kampani a politike treba voliť zdravý rozum, lebo len zdravý rozum je najlepší recept, a to pre celé Slovensko. Viac na  www.BINDAS.eu

 

 

Teraz najčítanejšie

Bindas Tibor

www.Bindas.eu "3M" Moc Morálnym Múdrym a Slovensko bude silné a spravodlivé pre všetkých. Moje blogy sú moje podozrenia, hodnotové súdy, fikcie i satira na veci verejne. Sú písané vo verejnom záujme.