Denník N

Pozrite si TOP politické vtipy, a pridajte svoj vtip v diskusii i vy…

Autor: MVDr. Bindas
Autor: MVDr. Bindas
  1. Dobrý deň, počul som, že sa uvoľnilo v parlamente miesto poslanca. Mal by som o to miesto záujem. Odpoveď: Vy ste idiot? Otázka: A to je podmienka?
  2. Nechodí to, do práce, ale plat mu aj tak ide. Kto je to? Pán poslanec.
  3. Poslanec, ktorý pracuje na svojich nezmyselných návrhoch ako včela, a večer je potom unavený ako pes, mal by navštíviť veterinára. Prečo? Lebo je pravdepodobne vôl.
  4. Dobrý deň. Kde máte pán šofér diaľničnú známku? A vy kde máte tu Robovú diaľnicu z Blavy do Košíc?
  5. Poslanec nadáva poslankyni, že je sliepka. Ja som sliepka? Veď ty sedíš celý deň v parlamente na vajciach.
  6. Sú to poslanci? Či len diaľkové ovládače pre oligarchov? To je otázka.
  7. Dosiahnuť dno v našej politike, to nie je problém, ale dosiahnuť vrchol v našej politike, to už je problém.
  8. Viete kde majú niektorí politici uložený svoj externy mozog? U svojich oligarchov.
  9. Pýtajú sa známeho politika, ako sa pán politik máte? Teraz po voľbách? Ako dvere. A to je ako. Čakám kým ma zavrú.
  10. Niekto nad pisoár v parlamente napísal toto: Pán politik never si, a pristúp bližšie!
  11. Povedz mi, za akú stranu kandiduješ, a ja ti hneď poviem, ktoré zviera si.
  12. V parlamente sedeli aj poslanci, ktorí boli tak posadnutí sexom, že aj na politiku pozerali len z tej vtáčej perspektívy.
  13. Za detoxikáciu možno považovať aj voľby, môžeme sa v nich zbaviť všetkých toxických politikov.
  14. Že máme slobodu tlače? Tak skúste tlačiť peniaze!
  15. Hovoríš, že ťa ako politika nikto nechce, že si každému ľahostajný? Tak skús tento rok nepodať daňové priznanie.
  16. Zelení mužíci idú voliť. Jeden z nich narieka.  Je mi z tej voľby na nič.
    Druhy hovorí, fakt si nejaký zelený.
  17. Mnohí vládni politici sú ako pľuzgiere. Ukážu sa, až pri strihaní pások, keď je práca už hotová.
  18. Múdrosť politika neprichádza vždy s vekom. Niekedy prichádza len sám vek.
  19. Viete prečo kanibali považujú niektorých politikov za delikatesu? Lebo sú bez chrbtovej kosti.
  20. Viete, prečo sa politici nehrajú na schovávačku? Lebo by ich nikto nehľadal.
  21. Toaletný papier v nemocnici, a zadarmo? Tak tomu sa u nás hovorí najväčší úspech v zdravotníctve.
  22. Peter príde do dediny. Stará babka demokratka zalomí rukami, a povie, už verím v zázrak, vy ste sa Robo naozaj zmenili!
  23. Už vymysleli naozaj všetko: Cigarety bez nikotínu, kávu bez kofeínu, autá bez vodičov a dokonca aj lietadlá bez pilotov. Ale to najdôležitejšie, teda vládu bez idiotov ešte stále nie.
  24. Viete prečo je v politike toľko špiny? Lebo politiku robí veľa svíň!
  25. Politik letí na svojom propagačnom lietadle, ale ako neskúsení pilot havaruje, a spadne do lesa. Nájde ho v lese horár, ktorý ho pochová. Príde potom novinár, a pýta sa horára. Bol pilot naozaj mŕtvy? No, tvrdil mi, že nie je mŕtvy. Ale dá sa dnes veriť politikom?

P.S. Humor mám rád, veď  kde je veľa humoru, tam je potom aj veľa zdravia. Úsmev predsa pristane každému z nás. Aj politika, ktorá sa robí s humorom je ľudskejšia a civilizovanejšia, keď je v nej veľa humoru. Preto ti praví demokrati vždy milovali politický humor, a vedeli si urobiť srandu aj zo seba.

Ak s tým súhlasíte, tak sa pridajte svoj vtip, v diskusii i vy… a hlavne krúžkujte a voľte. Všetko dobré vám želá Bindas

Teraz najčítanejšie

Bindas Tibor

www.Bindas.eu "3M" Moc Morálnym Múdrym a Slovensko bude silné a spravodlivé pre všetkých. Moje blogy sú moje podozrenia, hodnotové súdy, fikcie i satira na veci verejne. Sú písané vo verejnom záujme.