Denník N

Nechaj to tak

(Rada doktora Paula hip-hop chondrovi v strednom veku)

Pán doktor, vidím dosť rozmazane.
Začne to hneď, ako ráno vstanem.
Zdá sa mi, že letím v aeropláne.

Nejasné sú pre mňa formuláre.
Ledva prečítam ceny na tovare.
Predpíšte mi, prosím, okuliare.

Nechaj to tak, všetko je fajn, všetko je, ako má byť…

Pán doktor, priberám neprestajne.
Na pupku je to zjavné hlavne.
Zdá sa mi, že príliš rýchlo hladnem.

Zo šiestich vajec mám rád omeletu
a s chlebom pečeňovú paštétu.
Predpíšte mi, prosím, diétu.

Nechaj to tak, všetko je fajn, všetko je, ako má byť…

Pán doktor, neviem, kde mám kľúče.
Celý deň hľadám dve papuče.
Zdá sa mi, že ďalší vlak mi práve ušiel.

Nič nie je tam, kde bolo včera.
V byte ma straší čierna diera.
Predpíšte mi, prosím, dačo na, akože ho…, alzheimera.

Nechaj to tak, všetko je fajn, všetko je, ako má byť…

Pán doktor, bojím sa, že vírus na mňa udrie.
Mám z toho len veľkú guču v hrdle.
Poraďte čosi múdre.
Let it be…

 

 

Teraz najčítanejšie