Denník N

#3 Marketingové psycho(ne)logické okienko???? – ,,Nehejtujte hejterov”

Ak si myslíte, že ,,hejty” píšu len zakomplexovaní ľudia, ktorí nikdy nič nedokázali a ktorí vďaka internetu verejne vyventilujú svoju frustráciu zo života na tvorbe iných, tak vám týmto postom možno prinesiem trochu iný pohľad na vec.

V skratke (lebo potom to nikto nebude čítať) existujú aj tzv. ,,hejteri”- hecovači.

Ich úlohou je ROZBEHNÚŤ diskusiu, UPOZORNIŤ na to, že sa na verejnosť dostalo niečo čo si vyžiadalo pozornosť alebo VZBUDIŤ v nás potrebu zastať sa niekoho, pretože mu je ukrivdené.

Áno to sme my empatickí ľudia. Niekedy máme potrebu obhajiť niekoho alebo dokonca nejakú značku len preto, lebo nám sa to páči, alebo preto, že to nie je až také zlé a veď predsa ,,hejty” sú zlé… (,,Tak ukáž, čo robíš ty. Ty k..frajer !”)

Prečo si negatívne komentáre (a teda aj celú tvorbu) pozrieme skôr ako tie pozitívne?

Ach, tá zvedavosť. Alebo škodoradosť?

Takže priatelia ak pri ,,scroolovaní” narazíte na niečo s negatívnym komentárom nezačínajte hneď slovnú prestrelku. Možno je práve vaša túžba obhajovať to, čo je od vás očakávané. Hlavne značky si to vážia. Veď možno sa predsalen nájde vo vašom srdci trochu miesta aj pre ne.

P.S. ,,Hejty” určite nepodporujem, iba prinášam trochu iný pohľad na vec.

Teraz najčítanejšie

Jozef Ulrich

Jozef Ulrich

Všetky informácie o mne nájdete na: mojej osobnej webstránke: www.ulrich.sk LinkedIn účte: http://linkedin.com/in/jozef-ulrich FB stránke: https://www.facebook.com/ulrich.sk/?ref=bookmarks