Denník N

Túžba zvaná Vražda

Divadielka to vy máte radi. Ráno bude obetný baránok odsúdený a večer si s dobrým pocitom pôjdete ľahnúť do postele. Môžete sa pripraviť na to, že to nebude také ľahké! Nechcem, nesmiem a ani neprídem na tomto súde o to, čo som dosiahol. Spokojne si posadajte, lebo ja som ten, ktorý si k stolu sadá posledný.

Vidím, že si cestu na túto verejnú popravu našlo veľa známych tvárí. Skorumpovaní sudcovia, zaujatý prokurátor, nafetovaní novinári … všetci tí, ktorých som mal na výplatných páskach. Zrazu vám už nechutia moje peniaze? Len, aby sme si boli naisto, pohŕdam vami všetkými. Ste pre mňa obyčajní hlupáci! Hompáľate nožičkami a tešíte sa z toho, že ste si našli obetného baránka. Neviete nič! Všetci sa smejú do tých vaších tupých ksichtov. Realita sa odohráva v zákulisí a tam som pánom ja!

Aha, koho nám tu privial ranný vietor? Tak ty si sa rozhodol spolupracovať? Pos*al si sa! Taká je pravda! Myslíš, že si zachrániš kožuch, keď ma nabonzuješ? Vieš, čoho som schopný, tak si veľmi dobre rozmysli, čo povieš, lebo keď začnem rozprávať ja, pôjdeš dole so mnou.

Čo to cítim? Nemusím sa ani len otočiť, aby som vedel, že ťa priviedli do miestnosti. Cítim tvoju vôňu presne tak silno, ako keď sme spolu ležali v jednej posteli. Určite si to ty, moja Mata Hari. Koľko politikov a biznismenov kľačalo pri tvojich nohách? Koľkých z nich sme spolu obtiahli? Koľkých hlupákov sme spolu odstránili? Určite sa bojíš, čo s nami bude, ale tak ako som ťa ochránil v minulosti, ochránim ťa aj teraz. Tak ako veríš ty mne, verím aj ja tebe. Ty ma nezradíš, som pre teba Boh! Stále existujú ľudia, ktorí sú mi dĺžni a teraz je ten správny čas na protislužbu. Nik z nich si ma nechce znepriateliť. Všetci sa boja, aby pravda nevyplávala na povrch. Vďaka strachu sme získali moc a vďaka strachu sa dostaneme aj z tejto situácie. Škoda, že šéf nezostavil vládu, lebo by to bolo ľahšie, ale nemám najmenšie obavy, že sa nám to podarí.  

A prečo tu vôbec musím byť? Kvôli jednému faganovi, ktorý si myslel, že ma zničí? Na čo sa plietol do toho, čo nemal? Dostal len to, čo si zaslúžil! Ach, keby ste vedeli, ako veľmi som túžil zabiť človeka?! Ten pocit, že jeho život bol iba v mojich rukách a záležal iba od môjho rozhodnutia je božský. Teraz ma už nikto nezastaví, lebo sa všetci bojíte, že sa to stane aj vám. Áno, presne tak! A preto radšej držte huby, aby ste neskončili ako on. Od teraz sa mi už nikto nepostaví do cesty. Získal som rešpekt a keď sa dostanem von, budem z neho profitovať. Dámy a páni, nezabudnite na jednu dôležitú vec. Účet vystavím ja vám, nie vy mne!

Všetko, čoho sa dotknem sa premení na zlato. A za to zlato si vás všetkým kúpim. Viem, čo na vás platí! Som kráľ Midas!

Teraz najčítanejšie