Denník N

Vizuálne mňamky

Poďme sa kuknúť na zopár pekných obrázkov a videí nech potešíme oko a ducha.

V postpandemickej novej realite sa mi žiada venovať sa niečomu inému ako dizajnom rúšok a kampaniam, ktoré hovoria ako super je ostať doma (ale áno, majú pravdu, je to super,). Vybral som nošu obrázkov a videí, ktoré ma bavili a zaujali a tak.

Plagát k filmu Parazit

To, že sa najlepším filmom na svete stal juhokórejský Parazit sa nepáčilo ani Doníkovi (ako Trumpa volala jeho česká exsvokra, Ivankina babka). Mne sa okrem filmu páči aj tento plagát, ktorým film uvádzali v Spojenom Kráľovstve, a ktorý bodoval v prestížnej súťaži D&AD.

Psík je láska!

No a keď sme už pri D&AD, pozrite akú parádnu vec ocenili v kategórii 2D animácií! Neviem či som niekedy videl vymakanejší spot motivujúci k adopcii psíkov ako tento brazílsky pre Pedigree:

Darovanie orgánov

To nie je úplne sexi téma. Smrť je stále ešte celkom tabuizovaná vec, všakže. Japonský projekt, v ktorom plyšákom prišívajú nové „orgány“ sa snaží priblížiť ešte o level ťažšiu tému – darovanie detských orgánov. Viac v tomto článku.

Guľôčkyyy

Hádam od čias spotu pre Sony Bravia sme nevideli takto pekne sa hemžiace guľôčky ako vo videu všestranného umelca menom Maxim Zhestkov:

Veľmi pekne jeho vizualitu (a aj jeho samotného) využili v kampani na PS5, lebo veď reklama rada čerpá formy a vizuality umenia.

Ak vás zaujímajú dobré (alebo aj zlé) reklamy zo sveta či Slovenska, pridajte sa do mojej skupiny Pán Slovák vie čo-to o reklame a neváha vás to naučiť na Facebooku. A/alebo si pozrite aj moje straršie blogposty na tému komunikácie a reklamy (klik na obrázok úplne dole).

Teraz najčítanejšie

Róbert Slovák

Dvadsať rokov sa venujem reklame a komunikácii. Bol som prezident Art Directors Clubu a Klubu reklamných agentúr Slovenska, som člen Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu a spoluzakladateľ ždruženia Ľudia z marketingu. Nedávno som vydal knihu Viac ako reklama. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti, pod záštitou prezidenta Andreja Kisku som založil medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Ak vás zaujíma na čom pracujem, pozrite www.slovakandfriends.agency