Denník N

Ospravedlňujem sa

Chcel by som sa všetkým hlboko ospravedlniť za chyby, ktoré som v súvislosti s mojim ochorením spravil. Ohrozil som zdravie ľudí, s ktorými som prišiel do kontaktu. Čo ma veľmi mrzí.

Po tom, čo sa u mňa prejavili prvé príznaky a ja som sa dobrovoľne rozhodol ísť na testy, mal som prijať pravidlá hry a zostať až do výsledkov doma. Nič na veci nemení, že som sa po troch dňoch cítil byť zdravý. Bolo to odo mňa hlúpe a sebecké.

To, čo je v súčasnosti prvoradé, je zdravie ľudí. Pozorne sledujem výsledky všetkých s ktorými som prišiel do kontaktu a pevne verím, že nik nebude nakazený (zatiaľ je 26 ľudí negatívnych a 0 pozitivnych v týždni od 10.8. do 16.8. a v týždni od 17.8. do 22.8. 3 ľudia negatívni a 0 pozitívnych).

Je mi tiež veľmi ľúto, že som svojim konaním a extrémne zle zvládnutou komunikáciou poškodil dobré meno svojich kolegov (členom poslaneckého klubu TeamVallo už nie som).

O svojom ochorení som sa rozhodol otvorene informovať, pretože som to v tej chvíli považoval za správne. Môjmu prípadu sa venovali viaceré médiá a pre nedostatok sebareflexie a pokory som sa stal aj terčom humoristov. Pre svoju ľahkovážnosť som si to zaslúžil.

Môj príbeh však postupne začal žiť aj svojím vlastným životom. Denník N pred pár dňami napísal, že som chodil po baroch s príznakmi koronavírusu. Čo však nie je pravda. Bolo to totiž predtým, čo som akékoľvek príznaky choroby mal. Potom, čo som ich na omyl upozornil, ho redakcia opravila. Včera však vyšiel týždenník Plus7dní, v ktorom sa opäť píše to isté. Vo vytlačenom časopise to už žiaľ zmeniť nejde.

Teraz najčítanejšie

Adam Berka

Architekt, vydavateľ a mestský poslanec. V roku 2012 rozbehol 82 Bøok & Design Shõp, kníhkupectvo zamerané na architektúru, dizajn, umenie a ilustráciu (www.82.sk). Architektúru vyštudoval v Bratislave a Ahmedabáde. Dlhoročný a komplikovaný vzťah k Bratislave, ho stojí veľa úsilia, no podľa jeho vlastných slov, nemenil by. Založil projekty Miesta Mesta alebo Bratislava Budúcnosti. Je autorom ilustrovanej knihy o živote M. R. Štefánika: Štefánik - Muž činu.