Denník N

Nešťastná komunikácia a osobné útoky

Musím sa priznať keď sme mali výsledky parlamentných volieb na Slovensku som tak v kútiku duše veril, že tá zmena je naozaj tu. Zmena prišla , začal by som  pozitívne. Odkedy prišla nová vláda vidíme všetci, že sa začalo „čistiť“. Nesmieme však zabudnúť, že okrem korupčných káuz máme na Slovensku aj iné problémy.

Výborná práca NAKA

Vidím, že odkedy sa vymenila vláda tak sa konečne rozviazali ruky kriminálnej agentúre NAKA a taktiež aj polícií, prokuratúre, súdom. Konečne sme sa v tejto sfére pohli dopredu. Držím palce pani ministerke spravodlivosti a taktiež aj bezpečnostným zložkám aby sa im podarilo očistiť našu krajinu od zločinu na najvyšších miestach.

Som si plne vedomý toho, že to táto vláda nemá naozaj ľahké. Padli do situácie na, ktorú sa jednoducho pripraviť nedá. Prišli dobre rozhodnutia, prišli aj zlé. Najväčší problém tejto vlády je práve komunikácia. Ale okrem biednej komunikácie tu je ešte jeden problém a to je nenávisť a útoky medzi vládnymi stranami. Väčšinou tieto útoky idú priamo od pána premiéra Igora Matoviča.

Áno musím  sa priznať. Som trošku sklamaný. Na sociálnych sieťach môžeme byť očitými svedkami nenávistných komentárov, ktoré útočia priamo na osobu premiéra alebo bohužiaľ aj na jeho rodinu. Touto cestou by som chcel poprosiť každého aby sme neurážali priamím útokom na osobu premiéra alebo na jeho rodinu . Buďme slušní. Napriek tomu musím povedať, že spôsob ako sa vyjadruje na svojich koaličných partnerov už je trošku cez čiaru. To čo pán premiér predviedol na dnešnej tlačovej konferencií kde sa znížil práve na úroveň „obyčajných ľudí „ zo sociálnych sietí a jednoducho pani poslankyňu Cigánikovú ponížil a a podľa mňa určite aj urazil. Narážka vyzerá, že mala „rasistický“ podtón.  Je pravda, že Igor Matovič vysvetľoval na svojom FB profile, že išlo o použitie výrazu a nie „rasistického útoku“.

Toto je jeden z obrovských problémov, že si pán premiér nedokáže priznať chybu. Toto je ten moment kedy si treba priznať chybu a povedať, že to prehnal a pani poslankyni sa ospravedlniť. V tomto sa bohužiaľ podobá bývalému premiérovi Robertovi Ficovi. Môžeme vidieť ako sa správa k novinárom rovnako keď niekto kritizuje tak je zaradený do skupiny, ktorý ide proti vláde.

 

Touto cestou by som chcel ešte na záver každého poprosiť kritizujme prácu vlády, prácu premiéra, ministrov. Ale kritizujme na základe faktov a skúsme sa vyvarovať osobných útokov, urážok. Som rád, že sa ľudia na Slovensku začali oveľa viac zaujímať o politické dianie. Viem, je to ťažké práve v čase „lockdownu“.

Pán premiér ak sa to k Vám niekedy dostane pravý chlap je ten, ktorý si dokáže priznať chybu a ospravedlniť sa. Ste síce premiér ale stále ste iba človek. Nie je to hanba.

 

Teraz najčítanejšie

Dávid Izsmán

Som absolventom Univerzity Komenského v Bratislave odbor politológia. V každom jednom blogu  sa snažím slušne vyjadriť svoj názor určite nie je cieľom niekoho uraziť alebo nebodaj zosmiešniť. Ak budete mať nejaké otázky respektíve by ste chceli viesť dialóg kľudne sa mi ozvite na mail.