Tým, ktorí zámerne zväčšujú obecné dejiny hanebnosti
Ján a Martina nevedeli zväčšovať obecné dejiny hanebnosti. Lebo ich odmietali. Sú mojou inšpiráciou, mojim „beautiful view“ (Kanangra v austrálskom aboriginskom jazyku), https://www.youtube.com/watch?v=ZA9gFwC3mbI
prvý text konštruktivistického ihriska ‚Spraviteľná Etika‘
Moji inšpirátori, Kuciak/Kušnírová boli brutálne zavraždení. Lučanský sa vyjadril, že sa tak stalo preto, lebo niečo podcenili.
Toto vyjadrenie je podobné tomu, čo spravil nezdvorilý majster obradov Kocuke no Suke z Obecných dejín hanebnosti od Borgesa. Kto z Lučanského robí hrdinu, zámerne zväčšuje Obecné dejiny hanebnosti.
Čerstvý príklad tvorby Obecných dejín hanebnosti
Najprv minister a premiér povedia, že neprichádza do úvahy obvinenému vyvesiť čiernu zástavu a poslať veniec a potom mu ju vyvesia a pošlú ho. Tak rušia rozdiel medzi svojim ‚áno‘ a ‚nie‘. A točia sa v kruhu.

Točenie v kruhu spôsobuje závrať, ktorý mení krásny pohľad („beautiful view“) na škaredý, obojaký/slizký. Držím sa ešte pevnejšie príkladu Jána a Martiny. Ich jednoznačnosti pravdivosti/etiky. Pokračujem vo svojom „beautiful view“, Tooth and claw. Vtedy sa točia v kruhu nielen obojakí, ale aj tí, ktorí by radi ťažili z toho, že sa hrdo hlásia ku nepravde.
Ak sa ti nechce čítať legenda, skoč na inšpiráciu
Legenda: Tento n-blog prepája Kafkovu, Borgesovu, Wittgensteinovu heuristiku s Turingovým inžinierstvom, Valiantovou teóriou učenia a Krajíčkovou Dôkazovou zložitosťou (zabudol som na Riemanna, Brouwera a Freudenthala). Až nad touto vrstvou je Kant, novoKantovci, Peirce, Husserl, Dewey, Piaget, Vygotsky, Fauconier/Turner, atď.
Protipríklad