Denník N

Ako si to Fico pokazil u dôchodcov

Smutný príbeh dnešných dnešných dní:

Včera poobede pred cestou na dnešnú schôdzu národnej rady do Bratislavy, keď som nastupoval do auta, zastavila ma jedna neznáma pani, mohla mať tak okolo 50 rokov. So slzami v očiach mi adresovala pozdrav a ospravedlnenie pre nášho premiéra.
Nášmu premiérovi sa cezo mňa ospravedlnila, že podľahla dezinformačnej scéne a že mu nedôverovala v jeho boji proti korone. Doslova mi povedala:
„Pán Šudík, veľmi sa hanbím za to, že som uverila tým d……, ktorí nás presviedčali že korona neexistuje a že nemáme nosiť rúška. Dokonca som plánovala ísť na ich protest. Dnes sa za to hanbím“.
Vymenili sme si ešte pár viet, v ktorých spomenula, že Roberta Fica brala ako toho, ktorý chce dôchodcom pomôcť no podľa jej slov sa ukázal, že chce, citujem, aby dôchodcovia podochli.
Negatívne reagovala na protesty a na to, ako opoziční politici presviedčajú ľudí, aby nenosili rúška a ignorovali opatrenia.
Až na záver nášho rozhovoru som pochopil, prečo také kajúcne slová.
Pani mi spomenula, že koncom roka 2020 jej v nemocnici na koronu vo veku 64 rokov zomrel manžel, s ktorým bola 29 rokov.
Na tento smutný rozhovor nemôžem prestať myslieť a mrzí ma, že naša opozícia robí všetko pre to, aby sa nákaza rozširovala ďalej.
ZVLÁDNEME TO!
Verím tomu, že bude lepšie a že nasledujúce ťažké chvíle zvládneme. Že sa zomkneme tak ako počas prvej vlny a skúsime dôverovať odborníkom, profesionálom, lekárom.
Všetkým, ktorým záleží na ľuďoch a na ich zdraví.
Keďže pani so slzami v očiach po informácii, že jej manžel už nie je medzi živými len rýchlo utiekla preč, chcem jej aspoň takto na diaľku odkázať, že na ňu myslím, dúfam, že je silná a že som rád, že si zložitú situáciu uvedomila, no je mi veľmi ľúto, že tak neskoro.
Jej slová samozrejme pánovi premiérovi odkážem.
Kým niektorí sa bez rúšok smiali a zvolávali na protesty, pán premiér sa snažil, aby obetí bolo čo najmenej.
Teraz nás čaká ďalšie plošné testovanie, ktoré nám už raz pomohlo výrazne spomaliť rast nakazených. Možno to nie je najideálnejšie riešenie, ale zatiaľ nikto neprišiel s lepším opatrením.
Buďme zodpovední a opatrujme sa. Som si istý, že čím ďalej, tým viac ľudí si uvedomuje, o čo pánom z opozície ide.

Teraz najčítanejšie

Tomáš Šudík

Aktívny, mladý človek, aktivista a spoluorganizátor protestov Za slušné Slovensko no hlavne obyčajný človek z východného Slovenska, ktorému záleží na tom, ako bude vyzerať Slovensko zajtra, o rok, o desať rokov a pre ďalšie generácie.. Poslanec NR SR a zároveň študent vysokej školy a poslanec Mestského zastupiteľstva v Humennom. Mojím snom je svojou mladíckou energiou prispieť k ekologickému, modernému a slušnému Slovensku bez korupcie a klientelizmu.