Denník N

FAQ k blogu ako si nastaviť správne efektívny cashback systém na celý život

Pridávam ešte zopár praktických rad na základe často opakovaných otázok:
V mojom poslednom článku ako sa stať „Cash back king/queen“ mi prišlo viacero otázok a preto na nich odpoviem touto formou mini blog príspevku.

V mojom poslednom článku ako sa stať „Cash back king/queen“ mi prišlo viacero otázok a preto na nich odpoviem touto formou mini blog príspevku.

  • Curve aplikácia Vám vytvorí automaticky kartu Curve cash, kde Vám pripíše 5 GBP vstupný bonus a potom cashback za tých 90 dní na tie 3 vybrané obchody. Kliknite na tu červenú kartu a zaškrtnite tam kolónku „Use automatically“ a potom ak budete mat aj zapnutú defaultne napríklad VISA CRO, ale robíte nákup, ktorý Vám Curve cash karta pokryje, strhne to hneď z nej = free money.
  • Ak Vám niekde neprejde karta, že nedostatok prostriedkov, choďte len do Curve a pozrite, či nemáte omylom vybranú nejakú kartu, čo nemá dosť voľných prostriedkov – mne sa to občas stalo. Defaultne mám vybranú VISA CRO.
  • VISA CRO sa dá dotovať bez poplatku z Vašej bankovej karty – je to bežná debetná karta = môžete minúť len to, čo mate na nej – nebojte sa žiadnych prečerpaní a úrokov. VISA CRO je kompletne bez poplatkov. Niektoré banky sa Vás snažia „chrániť“ (alebo sa skôr boja normálnej konkurencie ?) a zablokujú prevod kartou na VISA CRO. Potom to môžete vyriešiť bežnou SEPA platbou pri depozite na VISA CRO.
  • Kurz CRO skáče hore /dole, aj keď posledné dva mesiace je viac ustálený. Každopádne Vás 6 mesačný Stake depozit v CRO za kartu podlieha tejto fluktuácii. Ak nemáte dôveru v dlhodobý pozitívny trend toho projektu (čo ja osobne určite mám a vidím to konečne ako prvú krypto menu čo sa snaží reálne spustiť platenie v krypto všade po svete v obchodoch /eshopoch), môžete si pokojne vždy CRO z cashbacku vždy premeniť naspäť na EUR a nadotovať s tým Vašu VISA CRO na opätovné míňanie.
  • Tipli / Plna peňaženka – ja mam nahodená oba systémy a čerpám tie výhody čo sú najlepšie v danom nakúpe. Mam nahodene aj plugins do prehliadača. Plna peňaženka je podľa mňa lepšia – ma dokonca spoluprácu s Heureka a hneď vidíte pri porovnaní cien akú zľavu / cashback Vám vie plna peňaženka ponúknuť. Ma tiež VIP tiers čo Tipli nemá a keď urobíte za mesiac viac ako 5 nákupov cez nich zvýšia Vám cashback o +10% z bežnej cashback sumu čo poskytujú. Takže odporúčam využiť oba systémy a nastaviť si u nich newsletters nech viete o dobrých novinkách, akciách.
  • Ak mate Ruby red CRO kartu a chcete Spotify grátis (mne preplácajú 8,99 EUR rodinný paušál na Spotify) – stačí ak dáte do úhrady za Spotify VISA CRO kartu tzn. cashback dostanete hneď po úhrade mesačného paušálu Spotify z VISA CRO. Bohužiaľ, milé Spotify vidí že VISA CRO je vydaná v UK a tak Vás núti prepnúť sa na UK balík, ktorý je však drahší – dá sa to ale pokojne obísť a to ak mate Paypal, zvoľte túto možnosť úhrady za Spotify a na Paypal pridajte predvolenú kartu na úhrady VISA CRO alebo Curve ak ju využívate s prepojenou VISA CRO. Potom už Spotify nerieši nič. POZOR Paypal vždy ale strhne cash zostatok na účte Paypal, až potom ide na kartu, takže tam jednoducho majte 0 EUR ako mam ja a len pripojenú VISA CRO / Curve kartu na úhrady.
  • Vždy využívajte Curve alebo VISA CRO pri platbe v inej mene ako EUR. Ich prepočtové kurzy sú o 4-6% lepšie ako to, čo Vám naúčtuje Vaša banka pri Vašej karte. Verte mi a pokojne si to skúste. Detto ak kupujete niečo na Ebay, Aliexpress, platíte za hotel v Chorvátsku, alebo mimo EUR zónu a obchodník sa Vás spýta v akej mene to naúčtovať – povedzte VŽDY v lokálnej mene a VISA CRO Vám urobí výmenný kurz lepší aj o 10% v niektorých prípadoch. Kamarát pri tejto mojej rade ušetril 250 EUR len pri platbe za ubytovanie v Chorvátsku.
  • Ak používate Curve a máte tam podradenú VISA CRO prepnite si v jej menu na EUR z GBP aj napriek upozorneniu od Curve a zapnite možnosť medzinárodných platieb na VISA CRO v appke crypto.com aby Vám fungovala aj v zahraničí alebo zahraničných eshopoch.

Toľko na dnes snáď som vyčerpávajúco zodpovedal všetky opakujúce sa otázky. Ak mate niečo navyše pýtajte sa rad poradím. Prajem teda o trošku veselšie míňanie s cashback systémom ala Roman.

A na záver jedna povzbudivá vec z posledného telefonátu ku kvartálnym výsledkom spoločnosti VISA. VISA CEO Al Kelly označil projekt crypto.com, ako ich kľúčovú platformu a partnera v oblasti kryptomien. Viac sa môžete dozvedieť od 12:40 min na tomto linku: https://investor.visa.com/events-calendar/Event-Details/2021/Q1-2021-Visa-Inc-Earnings-Conference-Call/

Teraz najčítanejšie