Denník N

Postupka

Malý, veľký a potom…

Moje prsty, opakovane na ne hľadím, akoby som nemala kam. Červená, je všade okolo mňa, mihá sa mi pred očami. Tmavá, výrazná, možno až priveľmi. Lenže Ivona, ona to tak chcela, vraj výborné, dokonca sexi. Jej slová, možno jej celkom nerozumiem.  Ale zasa, až tak mi to nevadí, každý môže mať svoj názor a o nič nejde, je to len lak na nechty. A nielen to, dokonca ho aj prezentovať. Aj ona. Áno, rozumiem.

Chladnička, otváram ju takmer dokorán. Svetlo vo vnútri svieti, pomáha mi zorientovať sa. Mierne pootočím hlavu a skúmavo hľadím dovnútra. Akoby to bola televízna obrazovka a práve by sa na nej odohrávalo čosi mimoriadne zaujímavé. Lenže, nie je to pravda, cíti to aj môj nos, začína byť akýsi studený. Chlad, už to mám, som v obraze.

Polica v spodnej časti, samá zelenina, najviac bude mrkvy. Hm, presúvam sa pohľadom o kúsok ďalej. Akoby mi nebola dosť dobrá. Neviem, ani premýšľať o tom nebudem, jednoducho nechcem. Brokolica, kapusta, vajcia, to všetko som tu už stretla. Mlieko, jogurty, syry… Á, tu sú, farba oranžová, tvar guľatý. Pomaranče. Beriem ich do rúk a presúvam sa do inej časti miestnosti. Kuchynská linka, miesto, kde ich kladiem. Jeden po druhom.

Malý, veľký a potom čosi medzi. Postupka, napadne mi okamžite. Tečúca voda, búši do nich, jej jemné kvapky sa dotýkajú môjho tela. Hotovo, čisté by už boli. Aktivizujem pravú ruku, netrvá dlho, mám v nej nôž. Veľký? Ani nie, zdá sa mi akurát. Správny úchop a ide sa na to, pozor, začínam byť nebezpečná.

Snažím sa, nechcem toho tak veľa, len začať. Moja ruka, akoby sa s ňou niečo dialo, odmieta poslušnosť. Šupka, jemná a voňavá, to musím zvládnuť. No konečne, tvrdá oceľ do nej pomaličky vlieza. Do nosa mi udrie vôňa, silná a dôrazná. Ešte jeden pohyb, ťahám nôž, keď sa zháčim. Presne ako pred niekoľkými dňami. Ten sen, mám ho pred očami ešte stále, zobudila som sa úplne mokrá. Muž s modrými očami, ruky silné, rovnako ako nôž. Kvalitný kúsok, dalo by sa povedať. Čepeľ, pamätám si ju najlepšie, opierala sa takmer o moje hrdlo. A tá túžba v jeho očiach, chcel ma zabiť.

Teraz najčítanejšie

Darina Matichová

Obľúbili ste si moju tvorbu? Chceli by ste si prečítať viac nových kúskov? Na mojej osobnej webstránke http://darinamatichova.sk nájdete množstvo ďalších poviedok, niektoré aj v zvukovej podobe a nechýbajú ani informácie o mojich knižných počinoch.