Denník N

Znásilňovač, chcem mať takú slobodu, akú máš ty

Domáce väzenie a zákaz vychádzania

Nie ja, ale ty by si mal byť v domácom väzení a mať po zotmení zákaz vychádzania. Ja svojou existenciou nepácham trestný čin. Momentálne som ale spolupáchateľka, som si sama na vine, som za svoje znásilnenie zodpovedná, pýtala som si to, LEBO SA POHYBUJEM PO ULICI.

Keď už však odmietnem dobre mienenú radu a vystrčím nôžky, akokoľvek zahalené, či odhalené, musím dodržiavať nasledujúce pravidlá:

  1. Nepočúvať hudbu.
  2. Nechodiť sama.
  3. Ak už musím ísť sama, celú cestu mám niekomu volať.
  4. Mám chodiť po vysvietených trasách.
  5. Nemám mať vlasy v konskom chvoste.
  6. Musím stále sledovať okolie.
  7. Musím nosiť šaty, v ktorých sa dá utekať a zle sa vyzliekajú.
  8. Nesmiem nosiť šaty, ktoré kričia, „Znásilni ma“.
  9. Mám kričať, „horí“, inak nikto nevyjde von.
  10. Mám držať kľúče medzi prstami.
  11. Mám si zadovážiť obranný spej.
  12. Nemám piť priveľa alkoholu.
  13. V kluboch si mám dávať pozor, aby mi niekto niečo neprimiešal do drinku.
  14. Ak vedľa môjho auta stojí dodávka, mám ísť cez dvere spolujazdca.

Zabudla som na niečo? Ty poznáš všetky finty.

Môžem ti teraz poradiť ja? Ak už musíš vyjsť z domu, tak:

  1. Kade chodíš, rob hluk.
  2. Nechoď sám v noci von.
  3. Ak už musíš, ak ťa prepadne pud, niekomu volaj.
  4. Choď po vysvietených trasách, aby ťa každý videl.
  5. Uprav si vlasy tak, aby si sa mal za čo zdrapiť a ťahať opačným smerom ako tvoja obeť.
  6. Sleduj okolie. Ak uvidíš ženu, sprav obrátku.
  7. Obleč sa tak, aby sa ti zle behalo a ťažko vyzliekalo.
  8. Obleč si niečo, čo bude kričať, „Znásilním ťa!“
  9. Ak dostaneš chuť znásilňovať, krič, „Horí!“. Niekto ti vybehne na pomoc.
  10. Drž kľúče medzi prstami, aby si si mohol vypichnúť oči.
  11. Pre oči si zadováž aj obranný sprej.
  12. Nepi veľa alkoholu.
  13. Nenos do klubu nič, čo by si mohol niekomu vmiešať do drinku.
  14. Svoju dodávku zaparkuj tak, aby si mal problém z nej vyliezť.

Zostaň doma.

  • Poďakuje sa ti každá žena, ktorej by si inak zničil život.
  • Poďakujú si ti jej blízki, ktorí by inak trpeli s ňou.
  • Poďakuje sa ti každý muž, ktorého by si inak pomýlili s tebou.
  • Poďakuje sa ti celá spoločnosť, ktorej ušetríš peniaze za tvoj pobyt vo väzbe.
  • V konečnom dôsledku poďakuješ sám sebe, lebo zo seba nespravíš kriminálnika.

 

 

 

Teraz najčítanejšie