Denník N

Slovenské rodiny sú po roku pandémie najbohatšie !!!

Ekonomický newsfilter dňa 13.4.2021 uviedol “ Pellegrini a Kollár chcú rodiny dotovať vtedy, keď sú najbohatšie“.

Nielen mňa, ale aj viacerých v mojom okolí  takéto odvážne  konštatovanie autorov newsfiltra zarazilo. Dá sa povedať, že popri bežných pracovných povinnostiach a smiešnych matovičovských rošádach, bola táto informácia témou včerajšieho dňa.

V príspevku  sa autor odvoláva na „napríklad“ dáta  NBS, podľa ktorých sú úspory domácností oveľa vyššie ako v bežných časoch. Ergo existujú napríklad aj iné dáta.

Šírenie takýchto napríklad informácií, bez zverejnenia dát, z ktorých napríklad vychádza, niektorý považujú aj za šírenie hoaxov. My, ktorí poznáme desiatky a stovky osudov ľudí a domácností, ktorí sa prepadajú do veľkej chudoby, nepovažujeme hoaxy na takéto témy za vtipné a už vôbec nie od denníka E.

Vyzývam na zverejnenie všetkých dát, z ktorých bol napríklad vyvodený záver o tom, že slovenské domácnosti sú po roku strádaní s koronakrízou najbohatšie. 

A tu prosím vôbec nejde o to, či máme alebo nemáme na to, aby sme ľudí obhadzovali tzv. helicopter money (aj keď slovo helikoptéra aj peniaze máme aj v slovenskom jazyku).

Ale fajn, ak chceme byť cool, prosím informujte nás seriózne o tom, odkiaľ čerpáte dáta o tom, že teraz sú slovenské domácnosti najbohatšie.

Neveriaci a patrím medzi nich, by mali dostať  možnosť konfrontovať svoje pomýlené názory, ktoré nahrávajú Hlasu a Borisovi Kollárovi s faktami, aby týmto mohli uveriť viac, ako vlastným očiam !

Za seba som pripravená zmeniť názor na ekonomickú kondíciu našich domácností, ak dostanem príležitosť oboznámiť sa s dátami o tom, že domácnosti sú teraz naozaj najbohatšie a nenaletím osobám, ktoré simulujú, že žijú na hranici chudoby.

Teraz najčítanejšie

Viktória Hellenbart

Smelo môžem napísať, že sa celý život venujem právu, hoci som pôvodne chcela robiť všetko okrem práva, a najviac zo všetkého som túžila byť veterinárom, ale veci sa vyvinuli inak. Od júla 2001 mám samostatnú advokátsku prax v Lučenci a som teda celý život "vidieckym advokátom". Láska k prírodným vedám ma od začiatku viedla k porovnávaniu a hľadaniu prírodných zákonov v práve. Napriek, a verím, že len "zatiaľ"prevažujúcim skúsenostiam, som si istá, že morálne zákony v spoločnosti sú rovnako nemenné a neporušiteľné ako zákony prírodné. Gravitačný zákon nie je neporušiteľný v tom, že nemožno jednoducho vyskočiť z 12. poschodia, ale následky jeho porušenia sa dostavia a tie sa už ignorujú ťažšie. A rovnako fungujú zákony morálne, možno ich porušiť, ale následky sa dostavia a v tomto prípade ich pocítime všetci..