Denník N

Robia si operátori ASA čo chcú?

Poznáte to. Máte problém a zavoláte asistenčnú službu. Dvihne operátor a snaží a vám pomôcť. Až doteraz. Dnes v noci 16.9.2015 v Autoklub Slovakia Assistance si robia operátori čo chcú. Že tým môžu ohroziť zdravie, život, alebo spôsobujú nezvratné škody, ich veľmi nezaujíma

Začína sa mi páčiť písať svoje zážitky o tom, čo kto sľubuje a aká je realita. Že som stavil na značku Ford… akceptujem. všetci robíme chyby. Že autá idú z problému do problému? to už akceptujem menej. Že má ale Ford zazmluvnenú ako asistenčnú službu Autoklub Slovakia Assistance a jej operátori si robia čo chcú?.. TAK TOTO UŽ NIE!

V sobotu porucha na jednom z našich áut. Podrobne som to opísal v predchádzajúcom blogu. Aj s chybami operátora asistenčnej služby. Že toto bude mať tragikomické pokračovanie? To som už nepredpokladal.

Takže v sobotu sa auto pokazí. Po peripetiách si zabezpečíme náhradné autá a pokračujeme s cestujúci do cieľa.
V pondelok ráno volám ASA a chcem vedieť, či už opravili údaj o našom druhom vozidle, pretože môže mať na ceste problémy a operátorka zo soboty tvrdila, že to dá do poriadku v pondelok.

Nič sa nemení. Manažérske pozície v ASA majú predĺžený víkend, tak sa mám informovať v stredu. Že mi môže byť odmietnutá asistencia na ktorú mám nárok 4 dni? ASI NEVADÍ..

14.9.2015

V pondelok večer dostávam oznam, že auto je opravené. Auto v Holandsku, vodiči na Slovensku. Volám ASA. Podľa asistenčných podmienok by mi mali zabezpečiť letenku pre vodiča, aby sa dostal k autu.

Dostávam odpoveď, že musia mať potvrdené oficiálnou cestou, že auto je opravené. NAMIETAM, ŽE o 11:00 bolo auto stále len v odťahovej službe a že ich vôbec nezaujímala jeho preprava do autorizovaného servisu.(Majú to zabezpečiť) ŽE TEDA NEUROBILI ČO MALI. Mali zabezpečiť odťah do autorizovaného servisu. Po odťahu z cesty ich ďalší osud auta nezaujímal. AJ PRETO NETUŠILI, ŽE AUTO UŽ V PONDELOK JE OPRAVENÉ.

Nakoľko z predchádzajúcich prípadov viem, čo znamená v ASA „mať potvrdené oficiálnou cestou“, vysielam vodičov na vlastné náklady do Holandska.

15.9.2015

Ráno overujem v ASA ako je to s overením. Stále nemajú informáciu o tom, že je auto opravené. Predtucha sa vyplnila. Letenky už nežiadam, Načo, vodičov som vyslal. Samozrejme ASA si podľa operátora vyžiada potvrdenie, že to auto opravené je. O 10:00 dopoludnia ma opäť kontaktuje servis a oznamuje mi, že auto je opravené. Dohadujeme čas príjazdu vodičov.
O cca 17:00 vodiči preberajú auto.

O  cca 18:30 overujem v ASA či už majú potvrdené, že auto je opravené. Ústne to potvrdené majú. písomne nie. TAKŽE NEMÁM NÁROK NA NIČ!!!

Zabávali ste sa doteraz? AŽ TERAZ TO PRÍDE.

16.9.2015
Auto , ktoré o 17:00 vyšlo zo servisu v Holandsku, mi o cca 2:15 oznamuje, že motor je v núdzovom režime.. (VIVAT FORD)!!!!
Dávam pokyn vodičom aby kontaktovali ASA asistenčnú službu.

o cca 15 min neskôr volám ASA ja, aby som zistil ako to bude tentoraz.
Pani D (zhodou okolností má opäť službu), mi nedá povedať ani slovo, AROGANTNE mi oznámi , že komunikuje s mojim vodičom a položí drzo telefón
NEVERIACKY ZÍZAM NA MOBIL.

Opakujem volanie. Opäť arogantné odvrknutie a položenie telefónu.
Pri treťom pokuse mi len dvihnú a hneď aj položia.

Cca o4:30 mi volá vodič, že došla odťahovka. Že pán na to pozrel a podľa neho je to hadica turba. Auto ho má nasledovať. SPOZORNIEM. Podľa podmienok ASA, ak dôjdem do servisu, NEPOSKYTUJÚ MI NÁHRADNE VOZIDLO. (Šikovný trik pani D). Chcem sa ubezpečiť, že aj samostatnou jazdou vozidla, mi nárok nezanikne.
Volám ASA

Zdvihnú a položia.

Volám vodičom a oznamujem im, že nakoľko som majiteľom a konateľom spoločnosti, BUDEM LEN JA rozhodovať o ďalšom postupe. Chcem aby to oznámili operátorovi.

O cca 5:00 +/- mi vodič oznamuje, že mu volali (VODIČOVI A NIE MNE) z ASA a že pre nás majú náhradné vozidlo. 7 miestne. Pýtam sa aké.. Nevedia. Že ani v ASA nevedia. Zopakujem, že rozhodovať budem ja, a že operátor má volať mne. Nech mu to oznámia. Vodič mi tvrdí, že to povedal a že to ignorujú.

Volám dispečing ASA.

Zdvihli a položili.

Volám vodičov.

Som už na prášky a arogancia operátorky je NESKUTOČNÁ

6:30 volám ASA
Zdvihnú a položia
Posielam mail do ASA s tým, že zdôrazňujem, že so mnou sa budú riešiť všetky náležitosti a že žiadam o kontakt.

6:45 volám ASA
Zdvihnú a položia

7:03, 7:10 volám ASA

Zdvihnú a položia.

7:15 volám ASA z iného telefónu. Dvihne ranný operátor. Nestihne položiť tak mu zvýrazním niekoľko faktov:
1. Som majiteľom a konateľom spoločnosti a JEDINE SO MNOU SA BUDÚ PREBERAŤ KROKY, týkajúce sa môjho auta, mojich vodičov a mojich cestujúcich.
2. Pýtam sa ho na ďalšie riešenie. Oznamuje mi, že auto je zabezpečené. Pýtam sa ho teda, kto zabezpečí pristavenie auta. Odpoveď: Zistím.

8:30.
Cestujúca, ktorú sme vyzdvihli v Luxemburgu odmieta cestovať ďalej. Žiada vrátenie celej sumy. Neverím, že po takejto skúsenosti so mnou táto pani ešte niekedy pocestuje.

9:15 Volám ASA.
Dvihne operátor, ktorý tento prípad nerieši. Potrebuje čas na zistenie a zorientovanie. Žiada aby som mu vysvetlil, čo vlastne chcem.
Chcem vedieť na čom som. Auto nedorazilo. Nikto mojich vodičov nekontaktuje. Z vyjadrení Ford servisu viem, že hadica dorazí o 13:00. Auto bude pojazdné do 18:00. Oznamujem im, čo viem zo servisu.

9:17 volám vedúcu dispečingu ASA.
Po predstavení sa, počujem otázku, či mienim volať každému. Následne si vypočujem prednášku o tom, že môj vodič má hmotnú zodpovednosť a budú komunikovať s ním. OD VEDÚCEJ DISPEČINGU!!!

9:46
Volám ASA. Oznamujú mi, že moji vodiči odmietli pristavenie vozidla. Nechápem prečo. Overujem informáciu vo vozidle u vodičov aj medzi cestujúcimi. Samozrejme to poprú, že sa tak nestalo. Oznamujem skutočnosti zo servisu, aby sa nečakalo na oficiálnu cestu a dohodneme sa, že ma budú informovať

10:41
Čas publikovania blogu.. Zatiaľ bez zmeny.

Snažím sa jej povedať, že môj vodič NIE JE nijako zainteresovaný vo vedení firmy. NIE JE MAJITEĽOM, SPOLUMAJITEĽOM, KONATEĽOM ani PROKURISTOM spol. s r.o.. TEDA NEMÁ PRÁVO ROZHODOVAŤ O MAJETKOVÝCH ZÁLEŽITOSTIACH TÝKAJÚCICH SA FIRMY!!!! NEMÁ HMOTNÚ ZODPOVEDNOSŤ!!!
Nestihnem jej povedať napríklad to, že ak by som to nechal na vodičov, tak by napríklad len škoda v sobotu bola 2760 euro len na zapožičaní auta a teda… NESTIHNEM
Vedúca dispečingu nepočúva a neodpovedá.
SELÉ ZLE!!!!!

Páni a dámi z Autoklub Slovakia Assistance.
Vašou úlohou NIE JE POUČOVAŤ MA O TOM, ČI MÔJ VLASTNÝ ZAMESTNANEC MÁ alebo NEMÁ PRÁVO ROZHODOVAŤ o FINANČNÝCH ZÁLEŽITOSTIACH TÝKAJÚCICH SA FIRMY. Môžem to len ja, ako JEDINÝ MAJITEĽ A KONATEĽ SPOLOČNOSTI.
Vašou úlohou je zabezpečiť asistenciu pre vozidlá značky FORD, pretože značka Ford vám za tieto služby platí! S patričnou slušnosťou a hlavne KVALITNE
Čo je kvalitné na tom, že od soboty 15:15 do pondelka 11:00 NIKOHO z vašej asistenčnej služby NEZAUJÍMALO? ŽE AUTO NIE JE V SERVISE?
Čo je kvalitné na tom, že ani v utorok večer nie ste schopný mať oficiálne potvrdené (ústne ste mali), že je auto opravené a teda ani podmienka, že mi zabezpečujete letenku do miesta servisu nemohla byť splnená…
Čo je kvalitné na tom, že v rámci Vašich asistenčných služieb 6 zo 6-tich asistencií je vyriešených NIJAKO.. teda nič nedostanem?

UVEDOMTE SI? ŽE STE MOHLI PRIAMO OHROZIŤ ŽIVOTY ĎALŠÍCH CESTUJÚCICH!!!!. Máme viacero áut. A v jednom z tých áut som MOHOL SEDIEŤ JA. To, že váš dispečing IGNORUJE TELEFONÁTY Z MÔJHO ČÍSLA MOHLO PRIAMO OHROZIŤ CESTUJÚCICH V MOJOM AUTE!!!!

Vďaka vašej „včeličkovskej“ práci sme ako firma prišli priamo o cca 1360 euro PRIAMEJ ŠKODY!!!! ZA 4 DNI!!!
A vy máte tu odvahu mi nedvíhať telefón, poučovať ma o tom, aké práva a povinnosti má MÔJ ZAMESTNANEC a dovoliť si NEPRIAMO OHROZIŤ MOJE ĎALŠIE AUTO A CESTUJÚCICH V ŇOM????? SPAMÄTAJTE SA.. VEĽMI RÝCHLO!!!!!

Aktuálne informácie z auta..
Cestujúci rozčúlení: SOM VINNÝ… MÁM IM ZABEZPEČIŤ ODVOZ!. HNEĎ.. Jedna pani cestuje na dovolenku. Zajtra. Letecky z Bratislavy. Ďalšia má taký a taký program… SOM VINNÝ a dosť.. a UŽ SO MNOU NEPOCESTUJÚ… Obviňujú ma, že viem, že autá sú poruchové a je to z mojej strany nezodpovedné… Čo na toto povedať? Ani Ford nevie, či tie autá sú poruchové…
Tak páni a ASA… Ako stále v rámci objektivity, poskytujem vám priestor na vyjadrenie.
Tak páni z Fordu… Tour de Ford service pokračuje a dochádza k nezvratnému poškodeniu mena spoločnosti.

Teraz najčítanejšie