Denník N

Alternatíva pre tých, ktorí sa nechcú dať zaočkovať!

Prinášam výbornú alternatívu pre všetkých, ktorí sa nechcú dať zaočkovať. Netreba na to vládu, špeciálnych expertov či dlhé myšlienky. Tak prosím, prečítajte si.

Očkovanie nebolí. Nikto na to neumiera, nikto na to netrpí a nikomu to neničí život. Nikto z toho nie je ovládaní Amerikou, Izraelom ani Majkou z Gurunu. Nerastú z toho vysielače, plutvy či chápadlá. A ak je niekde výnimka z pravidla, niekde na úrovni štatistickej chyby, tak nech je.

 

Mám však super správu pre všetkých, ktorí sa nechcú očkovať. Existuje alternatíva, ktorá je ľudská a rozumná. Ako na to?

 

  1. Preplaťte kompletné náklady pre každého človeka, ktorý sa vďaka vám priamo alebo nepriamo nakazil.
  2. Preplaťte bolestné týmto ľuďom.
  3. Vysvetlite každému členovi jeho rodiny, prečo ich priateľ, otec alebo ktokoľvek nemôže ísť do práce, na výlet či prečo si dnes s vami nesadne k stolu.
  4. Odrobte prácu za každého takéhoto človeka. Naskočte do fabriky za týchto ľudí, píšte za nich články na rovnakej úrovni, zachraňujte ich pacientov v nemocnici.

 

Urobte to, a všetko zvládajte minimálne niekoľko rokov a všetko bude v poriadku. A ak máte pocit, že sa to nedá zvládnuť, tak nastavte rameno. Tak, ako som ho nastavil ja a po tom, čo ma chvíľu bolela ruka, je všetko ako bolo predtým. Len s tým, že mám protilátky proti zlému a čoraz horšiemu vírusu. Myslite si o politikoch a neviem kom čo len chcete, myslím si aj ja. Ale myslím si to ako človek, ktorý svojim dielom pomáha v boji s malou, ale strašne hnusnou potvorou.

Teraz najčítanejšie

Stanislav Hoferek

Som človek, ktorý si rád vyberá a dáva prednosť tolerancii pred nenávisťou. Mám rád otvorenú spoločnosť, úprimnosť a zdravú zvedavosť. Vlastním Greenie knižnicu a podporujem vzdelanosť a práce amatérskych autorov.