Denník N

Dva dôvody, prečo som sa nechal zaočkovať vakcínou Covid

Očkovať alebo neočkovať – to je téma, ktorá v posledných mesiacoch rozdeľuje spoločnosť. Namiesto toho, aby sa spoločnosť v boji proti celosvetovej pandémii koronavírusu zjednotila a konala spoločne, rozdelila sa na dva nezmieriteľné tábory. Tí, ktorí sa nechali zaočkovať, a tí, ktorí sú proti očkovaniu.

Pri svojom osobnom rozhodovaní čerpám z múdrosti kabaly. Čo je kabala? Najstaršia veda na svete, ktorá vysvetľuje duchovný vývoj človeka a odpovedá každému na otázku: Aký je zmysel a cieľ života a ako ho dosiahnuť. Táto veda sa nazýva tiež vedou o spojení. Jej príspevok je aktuálny práve v dnešnej dobe, pretože celému svetu prináša vysvetlenie toho, ako sa máme ako ľudia správne spojiť, aby sme vyriešili problémy, ktorým v súčasnosti čelíme.

A teraz späť k dôvodom môjho rozhodnutia založeného na tejto múdrosti. Hovorí sa:

Lekár dostal právo liečiť

Lekári majú znalosti a možnosti ako liečiť ľudí. Preto ak ministerstvo zdravotníctva odporúča očkovanie, je to pre mňa dostatočný dôvod na to, aby som toto odporúčanie akceptoval.

Človek by sa nemal vyčleňovať zo spoločnosti

Žijeme v spoločnosti a sme jej súčasťou. Mali by sme akceptovať to, čo robí celá spoločnosť, a riadiť sa jej zákonmi a odporúčaniami. Čo je dobré pre celú spoločnosť, je dobré aj pre mňa, nie som výnimkou.

Ako môže moje rozhodnutie dať sa zaočkovať prospieť spoločnosti?

Aby som potenciálne ochránil ostatných pred sebou samým. Ako keď lekári operujú chorého človeka. Rúška nenosia preto, aby chránili seba, ale aby ochránili pacienta pred sebou samými ako potenciálnym zdrojom infekcie. Aj keď som teraz zdravý, niekedy v budúcnosti sa môžem stať prenášačom vírusu. Vnímam to tak, že týmto konaním a zámerom pomáham chrániť ostatných.

Tento článok vyjadruje môj osobný pohľad a prístup k očkovaniu vychádzajúci z mojej interpretácie múdrosti kabaly. Nikoho nepresviedčam ani nenabádam, aby urobil nejaké rozhodnutie.

Teraz najčítanejšie