Denník N

Básne nie

Každodenné bá snenie.

Narodil som sa a žijem na Slovensku. Vyštudoval som technické školy. Strednú aj vysokú. Nie som spisovateľ, ale písanie ma veľmi baví. Mojim koníčkom je (bá)snenie. Od 1.11.2021 som sa rozhodol každý deň počas 12-tich mesiacov napísať jeden krátký text „Báseň Nie“. Snáď si každý deň nájdu aspoň jedného čitateľa. Za rok teda aspoň 365 čitateľov ;)

Nech sa páči, tu je prvých 8 bá snení:

Básne Nie #01#11#21

samota
sa motá
okolo
o kolo
nás

clivota
zo života
okolo
o kolo
nás

prázdnota
áno tá
sa okolo
o kolo
nás
motá

Básne Nie #02#11#21

dostal som vak cínu
aj ďalšiu vakcínu
je mi však prd platná
bo je Slovač neumne chvatná

Básne Nie #03#11#21

lúčenie
lúče nie
sú žiarenie
že nie?

smútenie
mútenie nie
je zúfanie
že nie?

nádej
je to
čo ženie
čože nie

Básne Nie #04#11#21

Karla
do oka padla
Karol
je z toho na mol
Karel
to včera vravel
Karolína
to v júni pripomína

Básne Nie #05#11#21

čerti aj diabli
svorne
sa tešili

oni
satani
oni
démoni

satani aj démoni
aj oni
tu životy
márnili

pandémia i epidémia
ty i ja
pán démon i ja

Básne Nie #06#11#21

súdruženko
je chorý
ujenko
a jeho partaj
konečne sa
prataj

nácko
je podlý
pajácko
aj jeho partaj
sa niekam
prataj

ľudia
čo ste ich
lokaji
oklamať
ste sa
nechali

Básne Nie #07#11#21

sústredenie
snenie
blúznenie
ba aj súznenie

sústredené snenie
v blúznivom súznení
znie to bláznivo
nič to na tom nemení

Básne Nie #08#11#21

mám toho dosť
podal som žiadosť
premohla ma zlosť
bol som hosť

dosť bolo rečí
všetko sa točí
dokola
treba žiadosť
odvolať

Teraz najčítanejšie

Bonifác Benian

Narodil som sa a žijem na Slovensku. Vyštudoval som technické školy. Strednú aj vysokú. Nie som spisovateľ, ale písanie ma veľmi baví. Mojim koníčkom je (bá)snenie. Od 1.11.2021 som sa rozhodol každý deň počas 12-tich mesiacov napísať jeden krátky text "Báseň Nie". Snáď si každý deň nájdu aspoň jedného čitateľa. Za rok teda aspoň 365 čitateľov;)