Denník N

Nočná mora RegioJetu

?

Mal som sen. Bol som v akomsi krajskom meste, v akejsi kultúrnej inštitúcii. Boli tam rôzne pitoreskné postavičky, aj na vrátnici ktosi sedel, a výťah tam bol, aj schody, síce bez koberca, ale inak tam bolo všetko, čo sa na krajskú kultúrnu inštitúciu sluší a patrí.

Ako tam tak kukám dookola, tak si ma pri výťahu odchytí jeden známy. No a tento známy mi začne vyprávať, že čo je u nich v kultúrnej inštitúcii nové. A hovorí mi všelijaké ohováračky a pletky a voloviny. A okrem týchto ohováračiek a pletiek a volovín mi hovorí, že majú aj takého riaditeľa, ktorý je mladý a je u nich nový a do krajského mesta to má ďaleko, a tak musí dochádzať. Dochádza raz autom, inokedy zase autobusom a tak to strieda. Skrátka nabehá sa hore dole, tento riaditeľ. No a ako na potvoru sa jeho autobusová trasa z bodu A do bodu B zhoduje s trasou, na ktorej zúri taký jeden konkurenčný boj. Toto všetko mi ten môj známy vypráva stojac pri výťahu a ja tak už aj zo slušnosti prikyvujem, ale hlavou som niekde inde.  A potom tento môj známy povedal takú vec, a to ma zaujalo a veľmi rozosmialo, lebo to je taká volovina, že to sa ani vymyslieť nedá a rovnako to ani nemôže byť pravda. No tak tento môj známy mi hovorí, že ich nový mladý riaditeľ dostal kdesi z krajského, či akého zriaďovateľského úradu príkazom, že keď jazdí autobusom, tak nech využíva služby jednej firmy a nie tej druhej, privandrovaleckej. Normálne, takto som to v tom sne počul, ako mi ten známy hovorí, že nový mladý riaditeľ nemôže slobodne jazdiť s kým si zaumieni, ale že mu kdesi z úradu dali príkazom kamarátske odporúčanie. Dobrá volovina nie? A tak som tam stál s tým známym a smiali sme sa obaja na plné kolo. Tak som sa rehotal, až ma ohýbalo a dlaňami som si plieskal po stehnách.

Keď som sa narovnal, tak som z toho smiešneho sna precitol. Takto zobudený som stál v krajskej kultúrnej inštitúcii vedľa výťahu, naokolo nikde nikoho, koho by som sa spýtal, čo sú toto za ohováračky, pletky a voloviny a čo je vlastne sen a čo realita.

Teraz najčítanejšie

Heňo Varga

Urban Buran. Plešatý muž s kučeravými myšlienkami. Ľavák v znamení Raka. Reklamný textár. Snílek. Povaľač.