Denník N

Hanbiť sa za nás treba

Kto nikdy nepochybil, nech „hodí kameňom“

Stáva sa to všade od USA až po RUSKO, nielen u nás, že niekto, kto je pri moci, zlyháva a vodí ľudí za nos, či už kvôli tomu, že je proste len diletant (ako mnoho ľudí v našej vláde) alebo to robí zámerne kvôli „kšeftom“.
V každom politickom zriadení sa nájde niekto, kto klame, kradne a zabíja. V demokracii nevynímajúc. Taký sme my, ľudia.

Som však presvedčený, že podliaci sú na svete v menšine.
Ľudia sa väčšinou snažia byť dobrí, ale sú aj omylní a pri snahe byť dobrí robia často aj chyby. Asi by sme ťažko hľadali na svete niekoho, kto v živote nikdy neklamal alebo sa nemýlil a šíril klamstvá, fámy a domnienky možno len nevedomky.
Pravda je často niekde uprostred.
Svet nie je čiernobiely.

Nie je hanba robiť chyby, hanba je to, keď si ich nepriznáme a tvárime sa ako „svätý za dedinou“.

Facebookoví „aktivisti“ sa tvária ako by boli bez chyby a všetko vedia robiť lepšie a pritom nechcú niesť za nič zodpovednosť, napríklad keď nenosia respirátor a nechcú sa očkovať.

Aj medzi mojimi „facebookovými priateľmi“ sa nájdu takí, čo zdieľajú takéto „motivačné“ obrázky. Nedosiahli tým nič, len to, že len ukázali na svoju malosť.

Kto nikdy nepochybil, nech teda „hodí kameňom“ a ZDIEĽA…

P.S.
Nikoho kto je aktuálne vo vláde a v parlamente som nevolil. Strana, ktorú som volil sa nedostala do parlamentu kvôli tomu, že bola, na rozdiel od iných nepriznaných koalícii, poctivá.

Teraz najčítanejšie

Miroslav Benian

Narodil som sa a 18 rokov žil na sídlisku Medvedzie na Orave. Po ukončení vysokoškolského štúdia a krátkom pracovnom pôsobení v Trnave som sa opäť vrátil na Oravu do Lokce. Vyštudoval som jadrovú energetiku, ale už viac ako 17 rokov sa živím ako prekladateľ technických textov. Som spoluzakladateľ a predseda občianskeho združenia Beskydy bez hraníc, o.z., správca neinvestičného fondu ORAVSKÉ SRDCIA n.f., spoluzakladateľ občianskej iniciatívy Lokca budúcnosti a bol som jeden z organizátorov zhromaždení za Slušné Slovensko v Námestove. V rokoch 2018 - 2020 som bol nezávislým poslanom obecného zastupiteľstva v Lokci. Od septembra 2022 som dobrovoľným chatárom v Útulni pod Magurkou.