Denník N

Nevymožiteľnosť práva.

Štát v štáte alebo???? …..doplňte si to sami…

Pred niekoľkými mesiacmi som sem opisoval naše peripetie z nekonečne sa vlečúceho nič nerobenia polície, súdov a prokuratúry ohľadom autonehody, ktorú zapríčinil nadrogovaný šofér. Dokonca bol v denníku uverejnený aj rozhovor s mojou dcérkou. Konečne bolo vytýčené pojednávanie na 17.1. Rok a pol od tragédie. Dnes sme sa dozvedeli, že pojednávanie bude odročené na 3.3.2022 z titulu, že súd nevedel o tom, že spolujazdec nadrogovaného šoféra bol medzitým odsúdený a je v nápravnovýchovnom zariadení a súd mu tým pádom nevedel načas doručiť predvolanie. Asi je problém naštartovať prvé policajné auto a s guľou na nohe ho predviesť, ale to by nesmelo byť Slovensko. Čudujete sa, že súdom a prokuratúre už neverí nik?! Súdy majú neobmedzenú moc, ani Hitler takú nemal. Sú nepostihnuteľní. Vrana vrane oči nevykole. A prokuratúra, ten najvyšší sa ani neunúval odpísať, prečo sa to tak naťahuje. Ale prečo by aj odpovedal, veď pre neho je zmysel Slovenskej prokuratúry čerpať rozumy v Rusku, veď predsa tu funguje sovietsky model prokuratúry!!!!!! Som nahnevaný, beznádejnosť ma ubíja a ešte viac tá drzosť a arogancia súdu!!!

Teraz najčítanejšie

Andrej Kutlik

Žijem a pracujem v zahraničí (UK), ale osud Slovenska mi nieje ľahostajný, práve naopak.