Denník N

Hovorme Spolu – Alebo teda šírme dezinformácie, Časť 9. – Ako ďalej , Časť 10. – Môj záver

Ako ďalej

Táto časť mi príde vtipná aj keď je to taký smiech cez slzy, vzhľadom k dezinformáciám, ktoré zazneli v predošlých častiach. Ing. Tutková spomína vitamín D3. Cimprichová hovorí o liečbe covidu inhaláciami rastlín/byliniek, a o koloidnom striebre (vrelo odporúčam ak ste unavení z vašej farby pokožky a chceli by ste sa stať modrými). Dr. Kuric spomína dezinfekciu ústnej dutiny a jeho červenú lampu. Dr. Baránek hovorí, že nás “chcú ovládnuť ako jednotlivcov”.

Počas posledných vyjadrení C19-pseudo-odborníkov to zaklincoval Dr. Kuric s citátom, ktorý spomína Nový Svetový Poriadok – New World Order. Ja sa pridávam k Dr. Kuricovi a tiež chcem upozorniť na chemtrails, na Illuminátov, na Satanistov, na jašterov vo vládach, a nesmiem zabudnúť na Gatesa – za všetko môže Gates.

Môj Záver

Na Slovensku k dnešnému dňu (9.2.2022) zomrelo na Covid 19 už 18 014 ľudí. Je jednoduché sa dívať na toto číslo len ako na štatistiku, toto sú však reálni ľudia s rôznymi životnými príbehmi. Ako som už spomínal medzi odborníkmi v relevantných oblastiach názory nie sú vyrovnané. Napríklad, v USA sa podľa štúdie Americkej Medicínskej Asociácie – AMA dalo zaočkovať až 96 % doktorov. Táto štúdia prebiehala od 3-8 Júna takže dnes to môže byť už vyššie číslo. Myslím, že takto podobne je to aj medzi vedcami v relevantných oblastiach. Neviem povedať, či sú zverejnené aj nejaké štatistiky ohľadom lekárov na Slovensku. Čo sa týka celkovej populácie na Slovensku, podľa štatistík je momentálne (10.2.2022) zaočkovaných prvou dávkou 51 percent celkovej populácie. V Európe patríme rozhodne ku krajinám s nižšou mierou zaočkovanosti. Dokonca nás predbehlo aj Rusko a Bielorusko. Odporúčam si popozerať svetovú mapu miery zaočkovanosti a porozmýšľať nad tým prečo množstvo rozvinutých krajín má znateľne vyššiu zaočkovanosť ako Slovensko. Naskytuje sa potom otázka, či práve na Slovensku sme odhalili globálnu konšpiráciu s cieľom zníženia populácie…

Čo sa týka dospelých na Slovensku aspoň prvú dávku malo 60.6 % (10.2.2022). To znamená, že veľké množstvo dospelých na Slovensku očkovanie odmieta, keďže pravdepodobne možnosť dať sa zaočkovať už mali.

Je jedna vec byť – doktorom/vedcom/odborníkom – ktorý sa nechce dať zaočkovať, a je vec druhá – rozhodnúť sa verejne vystupovať v rôznych médiách a šíriť dezinformácie. Myslím, že odborníci, ktorí sa rozhodnú verejne vystupovať by mali byť o to obozretnejší s ich vyjadreniami, keďže množstvo ľudí im dôveruje už iba na základe ich titulov.

Taktiež to nevyzerá, že by C19-pseudo-odborníci mali v pláne poľavovať z ich snaženia. Stačí sa pozrieť na nedávne vystúpenie slovenských C19-pseudo-odborníkov (napr. Dr. Lakota a Dr. Janco) v 1. Československej odbornej konferencii lekárov. Aj napriek vyjadreniu BMC SAV Dr. Lakota neprestal vystupovať v rôznych médiách, a šíriť dezinformácie.

Ja sa tiež môžem mýliť, a o niektorých témach viem viac ako o iných. Viem však, že ja nemám problém si pripadnú chybu priznať. Preto som otvorený konštruktívnej kritike a ak mi v texte nájdete chybu/y prosím napíšte do komentárov alebo mne osobne. Ja to budem sledovať a ak by náhodou chýb bolo príliš veľa, a ja som z nejakých dôvodov nebol schopný ich opraviť, nemám problém stiahnuť aj celé články. Samozrejme, toto však nepredpokladám, inak by som tieto články ani nezverejňoval. Nerád by som robil v podstate to isté ako C19-pseudo-odborníci.

Dúfam, že sa mi podarilo dostatočne preukázať, že ak média odmietajú dávať priestor týmto C19-pseudo-odborníkom tak konajú správne. Z ich vyjadrení mi vyplýva, že v prípade, že je témou C19 si vystupovať v TV nezaslúžia (či už v štátnej alebo v súkromných). Takýto názor budem zastávať dokiaľ nepreukážu, že sú schopní byť objektívni a, že majú záujem o to nasledovať medicínu, ktorá je založená na vede a evidencií.

Ako som však už spomínal, nie všetci sú rovnakí, a aj v Hovorme Spolu II bolo vidno, že sa odlišujú v niektorých ich názoroch. Pričom, niektorých z nich, menovito, ani v mojej kritike nespomínam – napr. Dr. Šuch, Dr. Janeková.

Dr. Janeková na záver jej vystúpenia vyzvala určité skupiny ľudí napr. v rizikovom veku alebo polymorbidných (s viacero pridruženými ochoreniami) – aby sa dali zaočkovať.

Táto moja kritika vystupujúcich v Hovorme Spolu sa týka špecificky ich výrokov okolo C19. Inak to kľudne mohli a aj môžu byť skvelí doktori, vedci a odborníci. Myslím si však, že skvelí odborník by mal byť schopný sebareflexie, a preto som zvedavý, či sú C19-pseudo-odborníci schopní priznať si ich chyby.

Komentáre

Mal som v pláne mať povolené komentáre k mojím článkom. Zatiaľ sa mi to však nepodarilo nastaviť (neviem ani, či je to vôbec možné). Vytvoril som preto FB stránku kde môžete pridávať komentáre k článkom.

Teraz najčítanejšie