Denník N

Sovy slovy

Ťažko. Ťažko nájsť príbeh v tomto nudnom živote, je možné pichnúť sa špendlíkom do nohy. Literatúra a nič. Nič a literatúra, Také pomalé čudo, vyliezajúce z tlačiarne kadibudiek. Niekde treba čiarku, inde treba nič. No vždy sa nájde niekto, komu to predsa len bude dávať zmysel. Sme také vyhulákané slová, ktoré v tichosti lesa už nevedia vydržať a tak priletia do dediny a svojími sovými lajnami vo veľkosti kravinca sa snažia osrať náhodného nočného chodca, pokrikujúc pri tom:
Ja som holub! Ja som holub! Ja som holub!
No ale v tomto prípade nespoznáš vtáka po perí, ale podľa veľkosti jeho hovna. Ale i tak tomu neuveríš, lebo neveríš, že by sova mohla sedieť na elektrickom vedení neďaleko obecnej pizzérie. A len ťa to na okamih zarazí, pretože nevieš, či aj vstúpiť do sovieho hovna prináša šťastie.
Sovy naozaj nie sú tým, čím sa zdajú byť.

Teraz najčítanejšie

Marek Vanek

FF.facultatif - narodenie cca 1990 z miestnej patafyzickej družiny v Senici, žije doteraz... Okrem samizdatového vydavateľstva s nekonečným počtom edícií družina brnkala na nervy v overgroundovej hudobnej formácii Čičove vdovy a zabávala publikum v neexistujúcom divadle Apríl´94 alebo päť