Denník N

O mne

Spievam, čítam a som vášnivou folklóristkou.

To by bola asi najzákladnejšia veta, ktorou by som sa vedela charakterizovať.

Bývam v dedinke Šarišské Jastrabie, ktorá patrí pod okres Stará Ľubovňa. Hovorí sa tomu – ,,Srdcom východniarka.“ Mám jedného súrodenca, mladšieho brata Lukáša. Milujem tiež hru na klavíri a gitare a veľa, veľa, veľmi veľa spievam. Kdekoľvek, kedykoľvek, všade! Niekedy to fakt lezie na nervy :)

Študujem na Ekonomickej univerzite v Bratislave odbor ekonomika a žurnalistika. Pravdu povediac, za necelé dva roky, čo som tu, ma na mojom štúdiu fascinoval zatiaľ iba jeden predmet, ktorý sa venuje práve tej žurnalistike, pre ktorú som tu prišla.

Spievať som začala v kostole, (áno, som kresťanka :)) a naučil ma to môj dedko, ktorý ešte doteraz v kostole spieva a je to neuveriteľných 47 rokov ! Som mu neskutočne vďačná za to, čo mi do života dal, ako spevák, dedko a môj najlepší priateľ.

Za extrémneho čitateľa sa zatiaľ nepovažujem, ale snažím sa k nemu priblížiť. Mojou najobľúbenejšou spisovateľkou je Francine Rivers, americká kresťanská spisovateľka. Obľubujem najmä jej kresťanské romány, ktorých príbeh ma vždy fascinuje. Samozrejme, v mojej zbierke nie sú len sladké romány, no zistila som, že niečo podobné Jozefovi Karikovi, mi nerobí dobre na žalúdku.  Po prvých 100 stranách jeho knihy som ju vrátila kamošovi so slovami – NIKDY VIAC. Možno niekedy zmením názor, ale teraz asi ešte nie je pravý čas.

Čo viac ? Chcela by som robiť to, čo ma bude baviť. To je sen snáď každého jedného z nás. Robiť svoju prácu s úsmevom a so šťastím v očiach do práce chodiť. Mať okolo seba rodinu a priateľov, ktorý za mnou vždy budú stáť.

Majte krásny deň.

 

Teraz najčítanejšie