Denník N

Festival Lovestream – Panika Stream

Festival Lovestream sa premenil na paniku v sektore B104.

Na koncert Red Hot Chilli Peppers som sa veľmi tešila. Bol to jeden z mojich snov vidieť ich naživo. Preto som kúpila drahé vstupenky na sedenie, aby sme si to užili aj s nejakým komfortom.

Všetko išlo hladko, zaskákali sme si a zaspievali s kapelou Horkýže Slíže. Zabavili sme sa aj na No Name a Caluma Scotta. Už sme len čakali na moment, kedy vybehnú na pódium Red Hot. Sedeli sme v prvej rade na tribúne, sektor B104, hneď vedľa únikovej uličky a blízko divákov, ktorí stáli pod nami. Ešte sme vyjednávali s chlapcom z SBS, ktorý tam dával pozor, aby bola ulička priechodná a nám trochu zavadzal vo výhľade, aby sa posunul. Chalan bol ochotný, čiže všetko bolo stále fajn.

Zrazu sa zotmelo, už nabiehali Red Hot na pódium a do našej uličky na sedenie nabehlo komando SBS v čiernom, rozdrapili dvere do únikového koridoru a začali hnať ľudí, ktorí boli na státie hore na tribúnu, kde sme sedeli. V prvom momente sme si mysleli, že evakuujú štadión. Postavili sme sa vôbec sme nevedeli, čo sa deje. Ľudia sa zdola začali nekontrolovane valiť na tribúnu a zahatali únikový koridor. My sme sa postavili na sedadlá, aby sme vôbec niečo videli.

Koncert, na ktorý som sa tak tešila, sa zmenil na paniku. Vedľa mňa boli starší manželia a celú dobu som rozmýšľala, čo spravím, keby im prišlo zle, že sa odtiaľ jednoducho nedostaneme, pretože úniková cesta bola plná ľudí. Koncert, ktorý som si mala užívať v komforte drahých lístkov na sedenie, som prestála na sedadle a tŕpla som, aby tam niekomu neprišlo zle.

Asi po 45 minútach sa tam objavili znovu chlapci z SBS a začali ľudí posúvať smerom hore alebo znovu dole na státie, aby uvoľnili únikovú cestu. Až vtedy som si ako tak vydýchla a začala som sa trochu baviť.

Rozprávali sme sa po koncerte s SBS službou a povedali nám, že dostali príkaz od organizátorov, aby pustili ľudí  zdola na tribúny. Pýtam sa: Prečo? Predal niekto príliš veľa lístkov na státie a hrozilo tam, že sa ľudia udupú alebo kde sa stala chyba?

Kapela Red Hot Chilli Peppers odohrala fantastický koncert. Sú to profesionáli. Organizáciu koncertu ale považujem za amaterizmus, ktorý sa nemusel skončiť dobre.

 

Teraz najčítanejšie