Denník N

Voľby 2023

Smer
0,00 %
PS
0,00 %
Hlas
0,00 %
OĽaNO, ZĽ, KÚ
0,00 %
Republika
0,00 %
SaS
0,00 %
KDH
0,00 %
SNS
0,00 %
Sme rodina
0,00 %
Demokrati
0,00 %
Aliancia
0,00 %
Modrí
0,00 %
Maďarské fórum
0,00 %
Piráti
0,00 %
Princíp
0,00 %
SOS
0,00 %
KSS
0,00 %
Vlastenecký blok
0,00 %
Spravodlivosť
0,00 %
SHO
0,00 %
My Slovensko
0,00 %
Srdce
0,00 %
SDKÚ
0,00 %
ĽSNS
0,00 %
Karma
0,00 %
Čaká sa na dáta
0,00 % spočítaných hlasov
Prejsť na výsledky

Ako vykonať audit ecommerce webových stránok (WordPress)

programovanie webu

Tvorba WordPress webu nie je nič zložité. No aby vaša stránka zostala relevantná, mali by ste pravidelne vykonávať jej audit. Vďaka nemu identifikujete problémy a pustíte sa do ich riešenia. Audit ecommerce stránok musí byť vykonaný efektívne, aby si váš obchod udržal svojich zákazníkov a získal nových. Skúste sa riadiť nasledovnými radami.

Organizácia produktov

web dizajn wordpress

Toto je jeden z najdôležitejších aspektov auditu ecommerce, pretože sa v ňom hodnotí, ako sa potenciálni zákazníci pohybujú na vašej webovej lokalite. Jeho cieľom je odpovedať na otázku: Môžu používatelia ľahko nájsť potrebné produkty? Tu sú tipy, ako zabezpečiť, aby bol zážitok zákazníkov čo najlepší.

Pri audite webovej stránky sa nespoliehajte na vlastnú logiku. Vaše kroky sa musia riadiť logikou zákazníkov. Zákazníci majú dnes tendenciu robiť rýchle rozhodnutia, preto zložitá štruktúra webovej stránky nie je riešením. Taktiež zvoľte stručné popisy kategórií a produktov.

Analýza kľúčových slov

Táto analýza umožňuje určiť vašu pozíciu a pozície vašich konkurentov v organickom vyhľadávaní. Identifikujte kľúčové slová svojich konkurentov pomocou nástrojov ako sú SEMrush a SpyFu (v prípade potreby sa zaregistrujte na bezplatnú skúšobnú verziu). Identifikujte kľúčové slová a porovnajte svoje umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávania s umiestnením konkurentov. Výsledky tejto analýzy ukážu, či kľúčové slová, ktoré používate, posúvajú vaše podnikanie napred.

analyza klucovych slov

Obrázky

Obrázky na webovej lokalite elektronického obchodu by sa tiež mali dôkladne otestovať. Vyhnite sa používaniu voľne dostupných fotografií, pretože je veľmi pravdepodobné, že ich už použili iné stránky. Buďte jedineční a investujte do originálnych obrázkov. Snažte sa vytvárať obrázky, ktoré zobrazujú výrobky v porovnaní s iným predmetom a z rôznych uhlov. Alt popisy obrázkov sú ďalšou dôležitou zložkou. Optimalizujú obrázky, čím uľahčujú ich vyhľadávanie.


Foto: elements.envato.com

Teraz najčítanejšie