Denník N

Máte už zbalené na festival? Poradím vám, ako sa pobaliť rýchlo a efektívne

Nie je ich veľa, ale predsa je z čoho vyberať. Mánia hudobných festivalov naplno prepukla aj na Slovensku, čo ma, musím povedať, veľmi teší. Posledné dva roky síce dostali mnohé slovenské aj zahraničné festivaly červenú, ale toto leto je všetko inak. Po dlhšej odmlke si môžeme opäť čo i len na jeden víkend uletieť a odreagovať sa s priateľmi na tanečnej párty. Nerobme to však bezhlavo, najprv si premyslime, čo všetko na festivale potrebujeme a ako sa naň zbalíme.

Ako sa zbaliť na festival

Keď sa tak zamyslím, poznám možno aj stovky festivalov, ktoré sa od seba odlišujú či už hudobným štýlom, témou, sprievodným programom alebo dokonca nápojmi, ktoré sa tam pijú. Áno, teraz som si v podvedomí predstavila tradičný Octoberfest v kroji a s pivom v ruke. Rovnako odlišný zážitok prináša aj to, či sa ubytujete v penzióne, hotely alebo sa rozhodnete pre stan. Ja milujem výzvy a tento rok som sa rozhodla práve pre stan, čo znamená aj náročnejšie balenie. Pripravila som si však malý zoznam, čo všetko sa mi môže zísť a verím, že tieto tipy môžu pri balení pomôcť aj vám.

Čo všetko na festivale potrebujete

Každý chce mať dokonalý festival look, avšak pri balení by sme mali dbať najmä na praktickosť. Premyslieť si, aké aktivity nás na festivale čakajú a zvážiť aj počasie. Stan, spacák, karimatka, peniaze či vstupenka sú samozrejmosťou, avšak napadlo by vás pobaliť napríklad:

  • proteínové tyčinky, ak dostanete hlad,
  • pršiplášť, lebo aj siný dážď vás môže prekvapiť,
  • pokrývka hlavy – šiltovka, klobúk či teraz veľmi trendy šatka,
  • lampáš, pretože aj mobil sa môže vybiť,
  • externá batéria,
  • praktická fľaša na vodu,
  • repelent,
  • suchý šampón na vlasy, pretože chceme vyzerať dobre počas celého festivalu,
  • opaľovací krém,
  • malé zrkadielko
  • vlhčené obrúsky,
  • gumáky sa vám v blate zídu.

A ešte aby som nezabudla… To najdôležitejšie sa síce do kufra nezmestí, ale určite si nezabudnite pribaliť poriadnu dávku dobrej nálady. Veď tešiť sa môžete na príjemnú hudbu, chutné jedno a čas strávený s priateľmi. Verím, že na dobrej nálade sa podpíše aj spokojnosť a istota, že v kufri máte všetko potrebné.

 

Teraz najčítanejšie

Silvia Machotková

Odjakživa sa snažím starať o svoje zdravie - cvičím, varím samé zdravé dobroty a študujem, čo je pre moje telo prospešné a čo nie je. Verím, že pre náš život je pohyb a vyvážená strava veľmi dôležitá. Okrem toho sa zaujímam o módu a módne trendy, rada cestujem a snažím sa z každého dňa vyťažiť maximum!