Denník N

Vladimír Weiss st. by mohol byť trénerom slovenskej futbalovej reprezentácie

Nominácia trénera Slovenskej futbalovej reprezentácie mešká.

Slovenská futbalová reprezentácia bude o mesiac (22.9. a 25. 9. 2022) hrať v domácom prostredí dva zápasy Ligy národov. Slovenský futbalový zväz (SFZ) resp. Výkonný výbor SFZ, resp.  Prezident SFZ . neuzavreli zmluvu s trénerom, ktorý by mal viesť reprezentáciu. Jedným z možných vysvetlení tejto situácie je, že sa čaká na V. Weiss st., ktorý by mohol ukončiť misiu v Slovane Bratislava.
Významný je zápas Slovana s Zrinjski Mostarom: Predpokladám dva možné scenáre ukončenia spolupráce V.W. st. so Slovanom:

Ak Slovan cez Mostar nepostúpi je misia v Slovane neúspešná a V.W.st. ukončí spoluprácu lebo hráčsky káder nezodpovedá jeho predstave.

Ak Slovan cez Mostar postúpi je misia v Slovane úspešná a V.W.st. ukončí spoluprácu lebo týmto  hráčskym kádrom dosiahol maximum a nechce dostať infarkt.

Je aj možnosť, že W.V. st. v Slovane na poste trénera zostane.
Dôvody ukončenia spolupráce, ktoré som uviedol sú vymyslené a môžu byť formulované inak.
Váhanie SFZ

Futbalová reprezentácia Slovenska by pod vedením V.W.st. určite dosiahla lepšie výsledky ako v predchádzajúcom období. Aj hra by mohla mať lepšiu podobu. Ale zásadné úspechy t. j. posuny v rebríčkoch,  postupy na majstrovstvá nemožno očakávať. V budúcnosti je pravdepodobný postup z C skupiny Ligy národov. Aj to je základ v zlepšení slovenského futbalu.

Teraz najčítanejšie

Pavol Daučík

Moje články sú o futbale. Nie som fanúšik. Som chemik a (ex)futbalový tréner II. triedy s neplatnou licenciou. Píšem keď musím a mám čas.