Denník N

Ak je toto realita, koho realita to je?

Formátovanie tohto textu je úplne off, ale mne to vlastne ani nevadí…

Všetko čo máme je tento moment, v tomto čase a v tomto priestore.

Všetko čo máme je nádych a výdych, tu a teraz.

Niektorí ľudia hovoria, že my sme vo vojne. Ale ja sa pýtam, kto sme my?

Pýtam sa, kto sa za mňa rozhodol ísť do vojny?

Čo je to vojna? Ja poznám iba mier. 

Moja (možno naivná) duša idealistu sa ma pýta, 

ako je možné že proti teroru bojujeme terorom, 

keď jediná odpoveď je láska? 

…je toľko smutných ľudských osudov na tejto krásnej planéte, 

toľko stratených duší,

toľko strachu. 

Ešte neviem ako zmeniť svet, 

ale viem ako svet može zmeniť vás.

A viem ešte jednu vec, 

strach je tá najmocnejšia zbraň.

Ten, kto sa bojí, je ochontý vzdať sa všetkého pre pocit bezpečia, 

urobiť čokoľvek, voliť kohokoľvek. 

Moje milované Slovensko, 

ako každá minca má dve strany,

tak aj každý príbeh má dve tváre. 

Vypnite (v najlepšom prípade recyklujte) telku a kúpte si bicykel. 

Chodte sa prejsť na lúku, do hor – naša príroda je nádherná…

…a spýtajte sa sami seba, či si volíte strach a ohnutý chrbát, alebo slobodu a život motýľa. 

Teraz najčítanejšie