Denník N

Audit e-commerce vám odhalí, ako ste na tom čierne na bielom

digital marketing

Predtým, ako sa pustíte do optimalizácie procesov v oblasti e-commerce, je aj v tomto segmente dôležité najprv vykonať dôkladný audit existujúceho stavu.

David Krumpar sa špecializuje na túto oblasť, pričom výsledkom E-commerce auditu je preskúmanie aktuálneho stavu celej digitálnej stopy a technického riešenia, ktoré otvorí dvere pre následnú optimalizáciu procesov.

Ako prebieha audit e-commerce? 

Ako je už v úvode načrtnuté, e-commerce audit sa realizuje naprieč celou digitálnou stopou, možno ho však vykonať aj len pre niektorú časť. V rámci konzultácie sa následne zadefinuje presný rozsah auditu a dôležité je aj detailné oboznámenie sa s internými procesmi spoločnosti. Samotná realizácia trvá približne 2 týždne, v individuálnych prípadoch je tento čas skrátiť aj na menší časový úsek. Konečným výstupom je komplexný dokument s konkrétnymi úlohami a odporúčaniami pre klienta a agentúru vrátane podkladov, ako ich otestovať a hodnotiť v praxi.

analyza vysledkov

Seo agentúra a optimalizácia pre vyhľadávače

Prvé pozície v organických výsledkoch vyhľadávania sú štandardne behom na dlhé trate. Takýto posun sa zväčša nedeje z noci do rána, dobré výsledky však možno dosiahnuť už po pár mesiacoch spolupráce s profesionálnou agentúrou. Seo agentúra Light Media Solutions vám pomôže so všetkým od analýzy kľúčových slov až po kvalitné spätné odkazy, ktorú posunú vašu doménu vo výsledkoch vyššie. Aj v tomto prípade je však potrebné hneď na začiatku vykonať audit a úpravu onsite parametrov. Táto činnosť zároveň musí byť vykonaná hĺbkovo, aby bolo možné odhaliť chyby v Google Search Console.

Oblasť e-commerce je široká a pokiaľ chcete byť pre vašich klientov v online priestore vyhľadateľný, je vhodné zveriť sa do rúk profesionálov, ktorý tomuto segmentu dobre rozumejú.


Foto: elements.envato.com

Teraz najčítanejšie