Denník N

O svietení a kúrení

Krátka úvaha o aktuálnych povinnostiach vládnucej strany a jej predvolebnej zodpovednosti voči Slovenskej republike. Text je trošku neslušný, ospravedlňujem sa za to – inak to nešlo.

Ani neviem ako začať. V tejto chvíli cítim len zmiešané negatívne emócie voči aktuálnej vláde. Premýšľam, či nebude lepšie prv sa od týchto emócií očistiť a až potom písať blog – ale na druhej strane môže byť zaujímavé sledovať ako emócie ovplyvnia napísaný text.

Som rozhorčený. Som nabrúsený. Som vytočený. Som nasraný až do biela. Serie ma totiž naša súčastná vláda. To nie je nič nové, oni to robia odkedy je pri moci (náročky som nepoužil slovo sú, pretože aktuálne vládne len jeden človek), ale to čo robí posledné dni ma privádza do až zúfalého rozhorčenia. Stále sa pokúšam kontrolovať svoj prejav – prestáva sa mi dariť. Čo si o sebe ten človek vlastne myslí? Vidí sa snáď ako akéhosi nadľuda ktorý si môže robiť čo sa mu chce?! Kto je on aby takto benevolentne sral na hlavu dane platiacim občanom tejto republiky? To koho sme si sem dobrovoľne zvolili? Veď to už naozaj nie je normálne.

Podľa mňa očakáva prehru – vo voľbách. Podľa mňa sa pripravuje na najhoršiu možnosť a rýchlo si robí základy pre prípad, že od tohto národa dostane po papuli (zatiaľ len pri urnách). Inak si neviem vysvetliť toto absolútne arogantné a bezohľadné správanie, ktoré tento chlap predvádza. Takú aroganciu moci ja nebudem tolerovať. Zatiaľ blogujem, ktovie čo urobím zajtra? Samozrejme, ak niečo urobím, bude to legálne. Žiadne hlúposti sa konať nebudú.

Pôvodne som chcel spísať taký kratší zoznam údovín ktoré tento jedinec za posledných pár dní spáchal a následne sa k nim vyjadriť. Keď nad tým tak uvažujem – na to sú tu iní ľudia, ktorí na to majú kvalifikáciu. Ja sa v tom aj tak vlastne nevyznám a jediné čo o tom viem je, že ma to neskutočne serie. A to nie je dosť dobrý dôvod vyjadrovať sa k čomukoľvek. Emócie pomaly chladnú, možno bude mať tento blog aj zmysel čítať. Čo však urobiť môžem je vyjadriť nesúhlas a rozhorčenie.

Vážený pán premiér, v 98% prípadov s Vami nesúhlasím, avšak to, čo predvádzate posledné dni je za hranicou toho, čo som ochotný potichu znášať. Bol by som veľmi rád ak by ste o tom vedeli – urobili ste si ďalšieho nepriateľa v radoch občanov Slovenskej republiky. Ak je Vám to jedno, prosím, Vaša voľba. Ale vedzte, že kým ste vo funkcii v akej ste, som ja jedným z Vašich šéfov pretože Vás platím z mojich peňazí. Rozumiete tejto vete, alebo to dám jednoduchšie? Platím Vás a som nespokojný s Vašim pracovným výkonom! Čo mi k tomu hodláte povedať? Ako Vám môžem dať výpoveď? Keby ste boli naozaj taký chlap, ako predvádzate počas klikovania, už dávno by ste odstúp… kecám. Robo, ak by si bol fakt chlap tak nekradneš tak sprosto a tak veľa ako kradneš. Tak nedávaš svojím kamošom zarobiť na úkor bežných ľudí, nepoužívaš pravicu a opozíciu a minulé vlády ako večnú výhovorku, nemlžíš ľuďom mozgy a nekŕmiš ich sračkami v podobe Vianočných príspevkov a tak ďalej. Nie si a nebudeš chlap, si obyčajná zlodejská nula a ako tvoj šéf očakávam tvoju hodinovú výpoveď.

Prosím Vás ľudia, zbavme sa tohto blbca a už ho nevoľme. Veď nám celá vláda doslova ští na hlavu, a v posledných dňoch sa už ani netvária že prší. Ja mám toho dosť. Kde sa dajú zakladať petície?

PS: Vnútorný boj napokon drvivo vyhrali emócie. V texte je miesto ich výhry pekne badať – kto ho nájde má u mňa malé plus. :-)
PPS: Robo, zober si tie svoje sociálne balíčky a strč si ich do venca! Dokedy máme platiť tvoje preferencie?!

Teraz najčítanejšie