Viete čo je obsahový a PPC marketing?

Na to, aby ste boli úspešní v digitálnom marketingu, nemusíte byť odborníci. Čo však potrebujete, je byť dobre informovaní. Čítajte ďalej a dozviete sa viac o tomto dnes už veľmi dôležitom odvetví.
Čo vám napadne, keď niekto povie „digitálna marketingová stratégia“? Digitálny marketing sa vzťahuje na marketing prostredníctvom všetkých digitálnych kanálov, ako sú e-mail, sociálne médiá, webové stránky a vyhľadávače. Digitálna marketingová stratégia je súbor činností vykonávaných online na dosiahnutie konkrétnych obchodných cieľov.
Obsahový marketing
Obsahový marketing je proces vytvárania a distribúcie vysokokvalitného a relevantného obsahu v konzistentnom tempe s cieľom prilákať a udržať si zákazníkov. Je to jedna z cenovo najvýhodnejších stratégií. Predtým, ako začnete vytvárať obsah, potrebujete vlastnú webstránku. Nemal by to byť pre vás žiadny problém. Tvorba wordpress webu si nevyžaduje žiadne špeciálne znalosti alebo zručnosti.
Začnite skúmaním toho, čo hľadá vaše cieľové publikum. Kupujúci zvyčajne pred samotným nákupom strávia čas skúmaním mnohých produktov. Váš obsah by mal kupujúceho počas rozhodovacieho procesu informovať a usmerniť. Tiež takto dokážete zvýšiť povedomie o svojej spoločnosti.

PPC marketing
PPC je skratka pre pay-per-click (platba za kliknutie). Je to model online reklamy, pri ktorej inzerenti spúšťajú reklamy na platforme, ako je napríklad Google Ads, a platia poplatok za každé kliknutie používateľa.
Ak spustíte takmer akékoľvek vyhľadávanie v službe Google, v hornej časti stránky s výsledkami sa zobrazia reklamy. Všimnite si aj mriežku produktov napravo. Sú to reklamy, ktoré sa zobrazujú, keď má vyhľadávanie komerčný zámer. Službu Lighthouse Media PPC nájdete na tomto odkaze.
V dnešnom online svete je mimoriadne dôležité ovládať pojmy online vesmíru. Dúfame, že ste sa úspešne dozvedeli niečo viac o týchto dôležitých marketingových stratégiách. Viac informácií o digitálnom marketingu nájdete na našom blogu. Buďte informovaní a uľahčite si rozbehnutie online kampane či vstup na nový trh.
Foto: elements.envato.com