Denník N

Jak se bude dařit kryptoměnám v roce 2023?

Debatovali: Martin Gregor, zakladatel Kryptonovinky.sk a YT kanálu Zaujalo ma, Andrej Cabaj, operátor Hydranode, Juraj Bednár, etický hecker a spoluzakladatel projektu Paralelná Polis, Jakub Jedlinský, makroekonom vyučující kryptoměny na VŠE v Praze, spoluzakladateľ Altlift.

❧ Obsah:
02:31 – Ste do roku 2023 optimisti a prečo?
06:30 – Ako vidíte budúcnosť Bitcoinu a kryptomien?
13:15 – Ako vysvetliť reálnu podstatu kryptomien študentom stredných škôl?
22:10 – Ktoré kryptomeny tu budú aj za 10 rokov?
24:57 – Nakoľko otriasol rok 2022 vierou v zhodnocovanie Bitcoinu?
28:35 – Neškodí Bitcoinu, že je časť neinformovanej verejnosti negatívne naladená? Veríte, že sa Bitcoin dostane na 100 000 eur?
38:15 – Čo v roku 2022 Bitcoinu najviac uškodilo?
44:49 – Nakoľko bude mať na cenu Bitcoinu vplyv hodnota USD, vyššie úrokové sadzby alebo koniec vojny na Ukrajine?
47:57 – Aké urobili užívatelia (a vlády) chyby na burzách? Čo znamenal kolaps FTX pre kryptomenový svet?
54:29 – Viete uviesť burzu, ktorej dôverujete, že v roku 2023 neskrachuje?
55:02 – Na čo sa tešíte v roku 2023?

Teraz najčítanejšie

Jiří Ščobák

Pocházím z Prahy, déle, než polovinu života jsem v Bratislavě. Calleruji square dance, rád cestuji, fotografuji. Baví mě zoologie, archeologie, antropologie, historie, evoluce a etologie. Doma mám 30 akvárií nebo miniakvárií. Sbírám filmy, přibližně polovinu z toho, co vidím, tvoří japonská, jihokorejská nebo čínská kinematografie. Komentuji na ČSFD (jirka_šč). Sbírám akvarijní rostliny, moje akvária jsou low-tech. Mám ženu a tři dcery. Moje firma organizuje soutěž finančních produktů Zlatá minca. Od roku 2006 bloguji na Sme, teď jsem také na blogu N.