Denník N

Super víkend

Čo to? Ak nemáš ešte plán na víkend 15. a 16. apríla, pozývam ťa na festival plný inšpiratívnych ľudí.

Ahoj, ak ťa zaujíma zdravý životný štýl si tu správne. A možno sa zaujímaš o jógu aj rôyne meditácie. Srdečne ťa pozývam na inšpiratívny Avatar fest, ktorý sa bude konať v Seredi, v Dome kultúry, cez víkend 15. a 16. apríla. Tešiť sa môžeš na rôzne workshopy, meditácie, otužovanie, alebo aj cvičenie jógy, alebo na rôzne prednášky či už koncerty. Avatar fest sa koná dvakrát do roka, toto je už 12 ročník. Usporiadáva ho pán Daniel Máčovský spolu so svojou  manželkou. Ktorí Vás na toto podujatie srdečne pozývajú. Môžete sa tešiť na osobnosti ako: Jozef Banáš( spisovateľ), Alexej Byček(hudobník) a ďalší. Čo sa týka jógy môžete sa tešiť na jógu duše, napríklad aj na Jógu vedomého pohybu alebo na Jógu dychu ,alebo Fyzio Jógu. Môžete sa tešiť aj na Tai chi a rôzne ďalšie. Konkrétne informácie ako aj vstupenky a ceny vstupeniek nájdete na stránkach Avatar fest. Na tomto festivale nebude chýbať ani tradičný Avatar trh s Bio produktami, ktoré si môžete zakúpiť.

Ja sa už veľmi teším, a čo vy?

Teraz najčítanejšie

Linda Rampašeková

Moje meno je Linda. Mám 32 rokov. Žijem na západnom Slovensku.Mám rada šport ako futbal, tennis alebo plávanie. Futbal sledujem často aj v televízii. Mám rada dobré knihy. A aktuálné témy zo života.