Denník N

Kamarátky na počkanie

V dnešnej dobe je dôležitá socializácia, ale čo robiť ak sa nám kamarátky rozpŕchli na všetky strany a jediný s kým sa stretávame je náš partner a naše deti.

Všade čítame a počujeme aj od odborníkov aká je dôležitá socializácia. Ale čo ak sa naše kamarátky rozpŕchli na všetky svetové strany. Niektoré kamarátky sa možno od nás začali separovať, pretože oni sú slobodné a nemajú deti a už ich napríklad zunovalo počúvať o detských chorobách, prebdených nociach alebo iných vecí, čo sa týka detí. Alebo to funguje aj naopak. Vaše kamarátky Vás nechápu, akosi časom ste si prestali rozumieť. Na sociálnych sieťach čoraz častejšie môžeme vidieť inzeráty, ktoré sa týkajú kamarátstiev. Z celého môjho života mi ostali štyri najbližšie kamarátky a jeden kamarát. A prešla som si základnou školou, strednou a bola som aj na vysokej škole. Jedno kamarátstvo mi drží od detských čias, druhé od základnej školy, tretie cez kamaráta- je to už desať rokov, čo sa poznáme, a štvrté je trojročné. Každá z nich je niečím iným výnimočná a každá ma ovplyvňuje v niečom inom.Keď som sa pred piatimi rokmi presťahovala snažila som sa v novom meste nájsť si nejaké kamarátstva, ale bolo to dosť ťažké. Tak som si našla nejaké kamarátstva v práci, ale keď som otehotnela, akosi aj kamarátstva ochladli. Ale tie pravé kamarátstva sa hľadajú veľmi ťažko, ale keď ich už nájdete ostanú pri vás celý život. Môjho kamaráta som našla na sociálnej sieti, že sme si písali. Aj keď býva ďaleko, často si voláme a riešime svoje osobné problémy a dokonca je krstný otec mojej dcéry. Celoživotné kamarátstva sa dajú nájsť aj na sociálnej sieti? V dnešnej dobe to nie je vylúčene, na takéto hľadanie sú už vyhradené skupiny na sociálnych sieťach. Ak aj máte priateľov, ale chcete si rozšíriť svoj okruh známych kľudne môžete pohľadať aj na sociálnych sieťach v skupinách na to určených. Dobrých priateľov nie je nikdy dosť, a ja Vám pri hľadaní a spoznávaní nových ľudí, želám veľa šťastia a otvorenú myseľ.

Teraz najčítanejšie