Denník N

Konaj lokálne a mysli

Teda len pár fotiek v zmysle známeho hesla…teda skôr fotoreportáž.

Čo mobil dal…
A toto taký fenomén kiltúrny, keď niekto sa snaží v lese skryť mikrotenovy sáček hoc za kameňom…Akože ,to nik nevidí, že problém „zodpovrdne“ sllobodný hodí za hlavu…a už nie je…človek moderný…
A teda, tu je priestor pre vysvetlenie ďalších fotiek. Išiel som po kus takého dreva do rezervácie a v šoku som včera podvečer ostal z toho, že vrece s odpadom, ktoré som tam nechal pri lavičke, pred vstupom do lesa s piatym stupňom ochrany, niekto zas rozkopal smerom do toho lesa. Až dnes sa mi podarilo nájsť pevnejšie vrece, aby sa to dal odniesť do kontajnera….
Teda videl som tu už všeličo, myslel som, že som vcelku vyrovnaný, ale toto ma prekvapilo.. Dnes som teda dve vrecia odniesol cez ulicu. A ako som tak išiel spokojný s toho nasledneho rekreačného behu späť, ostal som v ďalšom šoku, keď som našiel azda pri najkrajšom mieste rezervácie zbytky pikniku.
Nejaká tequilla pomaranče, hranolčeky, energy drinky, horčica porozhadzovaná, chleba, tácky…zapaľovač…podľa vizitky z predajne, pomaranče kúpili 24.3. v neďalekej predajni pri OC Ovsište. a keďže včera podvečer trochu mrholilo a nezdalo sa mi, že tam cítiť dym, mám názor, že to sa hostili ešte okolo obeda…
Podobné ohnisko som našiel ešte jedno. Tu hneď za ohniskom milovníci prírody, či tí, ktorí nechcú byť v divokom opojení rušení, nechali svoj bordel hneď vedľa v skrýši v zeleni lesíka (5. stupeň ochrany). Tak toľko k tej kultúre.
Myslím, že sa to asi vysvetlilo. Podľa mňa išlo o jednu „partiu“, ktorá skopla i vrece i zanechala ten neporiadok… Takže väčšina je asi v pohode. Netreba to všetko hneď súdiť…

Teraz najčítanejšie