Denník N

Nový hit:Otužovanie

Všade čítame o novom hite. Je to otužovanie studenej vode. Dnes existuje už aj dostupná literatúra. ALe čo ak mi je zima, len keď sa dívam na tzv. Otužilvcov.

Nie je to tak dávno, čo som v zimnom období stála na brehu jedného nemenovaného jazera a s kamarátmi sa išla otužovať. Bolo to v čase,keď som sa začala otužovať už v sprche a pokračovala som aj v jazere. Obliekla som si plavky, doniesla uterák. Mali sme aj zimné oblečenie na plavkách, ktoré sme si dali dolu a ostali sme v plavkách a išli sa otužovať. Vtedy nebolo toľko dostupnej literatúry o otužovaní. Bolo to roky dozadu. Dnes sa sprchujem a kúpem výlučné v teplej vode. Ako si som sa zmenila. A aj začínam odznovu. Začala som sa otužovať pri kúpaní. Po tom ako som si  prečítala všetky zdravotné benefity otužovania. Ale viem, že v mojom prípade je ešte skoro ísť sa niekde otužovať do tzv. otvorenej vody- čo je jazero, alebo rieka. Zistila som, že zatiaľ to nie je pre mňa. Možno to v budúcnosti v vyskúšam. Nič nie je vylúčené. No, všetko chce čas. Pri otužovaní- je podľa mňa dôležité začať pomaly a postupne. A aj sa napríklad poradiť s odborníkom  alebo s odborníkmi a lekármi pri zdravotných problémoch. Nie všetko je pre každého. Ak otužovanie nie je pre vás, tak nie je. Po čase sa mení vekom nielen náš pohľad na svet, ale mení sa aj naše telo. Aj ja som zmierená s tým , že možno už sa nebudem otužovať v tzv. otvorenej vode tak nebudem. Všetko je podľa mňa , čo komu vyhovuje.

Upozornenie: Pre čitateľov

V mojom blogu a aj v mojich všetkých článkov ide za cieľ poskytnúť čitateľovi užitočné informácie a môj subjektívny pohľad na vec . Nemá nahrádzať rady lekára, alebo iného odborníka. Autor nenesie zodpovednosť  za využitie rád na tomto blogu. Bloger sa samozrejme drží pravidiel blogovania.

Teraz najčítanejšie

Linda Rampašeková

Moje meno je Linda. Mám 32 rokov. Žijem na západnom Slovensku.Mám rada šport ako futbal, tennis alebo plávanie. Futbal sledujem často aj v televízii. Mám rada dobré knihy. A aktuálné témy zo života.