Denník N

Zaľúbené sú chránené, alebo aj nie

Zamilovanosť a naše zbláznené hormóny niekedy nevieme udržať na uzde. Ale keď si to spätne uvedomíme, môžeme veľa vecí ľutovať, ale môže byť už neskoro.

Niekomu stačí jeden pohľad a inému to trvá dlhšie sa zamilovať. A keď sa zamilujeme, tak vážne, naozajstne, nepočúvame svoje okolie. Je nám,, akoby“ všetko jedno. Je nám jedno, že spal s dievčatami od západu až po východ. Je nám jedno , čo robil v minulosti. Nehľadíme do budúcnosti. Hlava je niekedy úplne vypnutá, alebo ju nepočúvame. Správame sa zbrklo. A za mužom našich snov, by sme išli aj cez hory a doly. A keď zamilovanosť pominie, netrvá večne. Prichádza veľké vytriezvenie ako keby z krásneho sna. Samozrejme chceli by sme , aby to trvalo večne. Ale netrvá, občas prídu nezhody alebo prvé hádky. My si uvedomíme, že možno počúvať náš rozum, by bolo lepšie. Tak čo, tak sa rozídem. Je to také jednoduché, ale niekedy je to jednoduchšie povedať ako spraviť. Niekedy trpíme vo vzťahu v ktorom by sme ani neboli, keby sme počúvali svoju hlavu. My ju asi aj počujeme, len sa podľa nej neriadime. A tiež je to ťažšie sa riadiť rozumom, keď naše srdiečko nás ťahá k tomu mužovi a rozum dáva jasnú stopku. Niekedy ideme za svoje zásady, aby sme dosiahli, to čo chceme. Ale je to naozaj to správne? To, či nebudeme ľutovať? To nech si rozhodne každý sám.  Ako sa hovorí :Sme si strojcami vlastného šťastia. A čo potom? Ak sa nám naše šťastie otočí…..mali by sme mať aj v zaľúbenosti oči na stopkách, a položiť si otázku- Čo bude ďalej? Aké hodnoty zastávame? A či sa nebudú naše hodnoty a postoj na život líšiť natoľko , že ten vzťah neudržíme?

Popravde, keby som aj ja takto rozmýšľala, predtým ako som sa vrhala zo vzťahu do vzťahu hlava – nehlava, len aby som vyplnila v sebe prázdno mohla som sa ušetriť od veľmi veľa sklamaní.

Teraz najčítanejšie

Linda Rampašeková

Moje meno je Linda. Mám 32 rokov. Žijem na západnom Slovensku.Mám rada šport ako futbal, tennis alebo plávanie. Futbal sledujem často aj v televízii. Mám rada dobré knihy. A aktuálné témy zo života.