Denník N

Ovplyvňujú nás farby?

To čo si obliekame, nie je len o tom ako vplývame na druhých, ale vplýva to aj na nás. Teda dnes budem písať o farbách a o ich vplyve farieb.

Každá farba vyvoláva v nás určitú emóciu. Či si to chceme priznať alebo nie je to tak. U mňa modrá farba vyvoláva chlad a zimu. Červená farba vyvoláva viac chuti do jedla, čo sa mi aj potvrdilo. Zelená farba je farbou nádeje a taktiež podporuje myslenie. Zlatá farba vyvoláva pocit moci, alebo hojnosti. Fialová farba je farbou sebavedomých ľudí a umelcov. Žltá farba podnecuje chuť do života. Hnedá farba je farbou vitality.

Rôzne farby majú vyvolávajú u nás emócie, ale taktiež záleží na tom, či ide o zelené listy na kvete, alebo či ide o natretú stenu v kúpeľni. Pretože je to odlišné . Je to síce tá istá farba ale bude na nás pôsobiť inak. Je to prirodzené. Pretože aj predmety, alebo kvety, steny na nás majú vplyv. Všetko čím sa obklopujeme nás formuje. A nemusí ísť len o farby.

Teraz najčítanejšie

Linda Rampašeková

Moje meno je Linda. Mám 32 rokov. Žijem na západnom Slovensku.Mám rada šport ako futbal, tennis alebo plávanie. Futbal sledujem často aj v televízii. Mám rada dobré knihy. A aktuálné témy zo života.